2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Deze al in januari besteld bij Vuurwerk Almerehaven en gisteren dan eindelijk op kunnen halen! Hij zit goed verstopt in 2 omdozen, maar dan verschijnt dat prachtige label. Ziet er echt heel gelikt uit. En waar zie je nog 30mm tubes in een 35 shots cake? Ben benieuwd wat deze gaat presteren!
IMG_5730.jpg
IMG_5731.jpg

Ben jaloers op je! Jarenlang mijn favorieten, vind het nog steeds jammer dat ze eruit zijn. Van elk productiejaar wel een film van mij in dit topic, als je wilt weten hoe ze toen presteerden. Een van de beste mixed blokken die je kan vinden wat mij betreft. Ga je vast van genieten!

Heb de 28e ook nog 4 sets opgehaald bij Almere Haven. Vorig als vervanger meegekregen maar wat een geweld komt uit deze set

Zo presteert die in de straat

Viel me op dat ik batch 2017 heb, wist niet dat ie toen nog geproduceerd is. Dacht dat dit al langer terug was.

Ook dik nieuwsgierig naar, 2 van deze op basis van goeie reacties en mooie filmpjes besteld. Zijn hele mooie dozen ook. En geen kooi. Was dat toen niet?

Heb er ook 1 in Almere-haven gekocht (sorry Sjefke),zeer benieuwd naar!

Hahaha geeft niks pkd, komen er volgend jaar weer 2 beschikbaar in de outlet bij Dennis. Had laatst Broekhoff op bezoek gehad met een nieuwe outlet lijst. Stond deze set ook weer 2 keer op

Beste cakes die je in Nederland kon krijgen. Als je naar de filmpjes kijkt dan zou je zeggen dat Funke er iets mee te maken had. Echt TOP spul. Ik heb er ook nog 1 cake van liggen en krijg het niet over mijn hart om deze af te steken.

Wat een ongelofelijke bazencakes zeg! Echt niet normaal harde burst en zo breed luchtvullende effecten. De spinners zijn ook enorm dik. Deze moet echt weer in productie worden genomen, succes gegarandeerd.

Batch 2017 is ook nog steeds gruwelijk dik. Blijft maar pompen, hele grote spreiding en een burst daar zeg je u tegen

Oordeel zelf

Ik had hier 2 maal 2012 versie, helaas is de camera gezakt direct in het begin maar je ziet toch wel hoe groot en laag deze blokken komen. Helaas nooit meer te verkrijgen:cry:
Film komt binnenkort.

Na 12 even per 2 geschoten, echt de complete lucht op het kruispunt gevuld. Bijna onvoorstelbaar dat ze dit uit 30mm peuteren

Ik heb hem niet gefilmd, maar allemachtig. Zonder grappen; ik denk dat sommige van de boeketten net zo groot waren als van de Big Chill en Junk. Bizar!

Wat een ding joh! :shocked:
Niet aan toe gekomen vanwege de mist, maar voelt goed om er hier nog eentje van te hebben staan.

Waar zouden deze misschien nog te krijgen zijn? Want dan ga ik deze eerste week van januari al geld uitgeven... :bonk:

Back
Bovenaan