2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Normaal gesproken ben ik niet zo van de lange reviews, maar dit setje verdiend wel een kleine ode, toch @MagicSjefke ?

Een lange historie met deze cakeset en blij als een kind toen ik in 2021 toch nog 2 setjes kon bemachtigen bij Almere Haven. 1 setje gestookt destijds en afgelopen jaar heeft ook het laatste setje het luchtruim dan eindelijk gekozen. In nagenoeg perfect stookweer volle bak staan te genieten van deze absolute topbakken. Cake 1 begint al mooi met vele effecten (Palmen, MC Blink, 2 soorten Crackling Willows(?), Spinners you name it) met hele dikke spreiding en burst en dan cake 2....misschien wel de beste cake ooit in NL; de spreiding lijkt wel 2" en dat tempo erbij maakt hem subliem! Een van de grootste genietmomenten van de avond, dank goodold Broekhoff!

20231229_200236.jpg
20231229_200304.jpg

Laatst bewerkt:
Ik weet dit als geen ander ooit gekocht en online gezet met de gedachten we zien wel. Deze kwam ik tegen in een outlet eerste jaar gingen ze stap voor stap de deur uit tot dat het filmpje online kwam van MagicSjefke die me ook een bericht stuurde dit was de topper van de avond en hoeveel heb je er nog voor de nieuw freakactie.

In dat jaar gingen ze hard en kon ik de laatste nog aankopen nou 10 minuten en ze waren weer weg.

Dit was echt een mooi artikel ook zelf geschoten en ook ik heb hier van genoten.

Deze set verdiend absoluut een ode @simansays. Ik weet nog goed dat ik deze als vervanger aangeboden kreeg door Dennis omdat de Napoles van St8ment niet geleverd was.

In eerste instantie was ik nog niet helemaal overtuigd. Totdat ik het geluid hoorde van de 1e liftcharge. Echt niet normaal hoe dit blok presteert. In 2018 had ik nog de 2012 batch, kurkdroog, klapte hard en laag.

Blijft eeuwig zonde dat ze dit uit het assortiment hebben gehaald. Maar als ik zie wat de importeurs op dit moment uit kooiloos weten te halen snap ik werkelijk waar niet dat Broekhoff die afgelopen jaar niet heeft geherintroduceerd.

Niet de beste kwaliteit maar blijft heerlijk om te zien hoe laag de 2012 batch klapte

Back
Bovenaan