2/3 nederlanders voor VW verbod

In mijn ogen kan je met dit soort berichten en figuren maar 1ding doen wat het beste is: compleet negeren!

Dit soort polls 'de helft van de brabanders' of '2/3 van de nederlanders' etc. zijn volgens mij allemaal onzin. Mij is sowieso niets gevraagd, ben ik dan geen Nederlander?

Zulke meningen van mensen versterken ze alleen maar zodat het nog erger lijkt dan het al is, 3 kwart van Nederland is teveel van goede. kan nooit zo zijn dat het er zoveel zijn.
Vind nogal jammer dat er serieus plannen hier op genomen worden, terwijl ze beter ergens anders op kunnen focussen.:shocked:

Laten jullie je nou zelfs ná de jaarwisseling nog door de media opjutten, en dan nog wel door het achterlijke nu.nl?! Wel 'ns op dat forum gelezen? Mien god, GeenStijl en Fok hebben d'r een broertje bij, of eerder een zusje; een zeikwijf.

Vreselijk:

Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt dat nét geen meerderheid van Nederland voor een vuurwerkverbod is. 53% van de Nederlanders wil toch zelf lawinepijlen, cobra’s, nitraatklappers en vlinderbommen blijven afsteken. Wat opvalt is dat 42% vuurwerk wél wil verbieden, maar dan alleen op centrale plaatsen. 5% is voor een totaalverbod van het afsteken van vuurwerk.

Wie deze quote heeft geschreven, mogen ze toch wel even aan z'n balletjes ophangen:frusty:

Ach als hij echt heeft gevraagd of mensen lawinepijlen, cobra's, nitraatklappers en vlinderbommen willen afsteken en 53% is daar voorstander van.... misschien maar toestaan dan in NL?:D

Hahahaha die twee vallen niet serieus te nemen. Dit kan nooit kloppen. Je wordt er alleen maar moe van.

Verspil maar geen energie aan reacties mannen ...

Arno en david... :bye: mafkezen !

Hahahaha die twee vallen niet serieus te nemen. Dit kan nooit kloppen. Je wordt er alleen maar moe van.

Verspil maar geen energie aan reacties mannen ...

Arno en david... :bye: mafkezen !

Mooiste vind ik dan nog dit officiele bericht van meneer hond zelf
http://mootz.com/2011/12/net-geen-meerderheid-van-nederland-voor-vuurwerkverbod/

En Arnootje maar in zijn berichtje zetten dat dit mede met meneer Hond is uitgevoerd. Wie is nu onvolledig, Meneer Hond (lijkt me sterk, dit is zijn boterham) of onze groene Arnootje?

Mooiste vind ik dan nog dit officiele bericht van meneer hond zelf
http://mootz.com/2011/12/net-geen-meerderheid-van-nederland-voor-vuurwerkverbod/

En Arnootje maar in zijn berichtje zetten dat dit mede met meneer Hond is uitgevoerd. Wie is nu onvolledig, Meneer Hond (lijkt me sterk, dit is zijn boterham) of onze groene Arnootje?

Tja de gek voor woorden.

Maar ik nou even gaan pleiten voor iets...

Het lijkt me beter om dit soort berichten niet meer te posten op Vuurwerkcrew. Ieder jaar verschijnen voor en na oud en nieuw die soort berichten. Dat hoort er kennelijk bij. En er onstaan hier dan altijd hele lange discussies, met alleen maar boze reacties. Dat is verspilde energie.

Want uiteindelijk staan we steeds weer gewoon ieder jaar vuurwerk af te steken. In de nu 4 jaar dat ik hier op VWC actief ben, heb ik ieder jaar deze berichten voorbij zien komen. Uiteindelijk komt er helemaaal niks van terecht.

Dus wat mij betreft bij deze, post dit soort berichten maar niet meer. Het slaat nergens op en geeft alleen maar het idee dat veel mensen negatief over vuurwerk denken, terwijl dat er helemaal niet is. Er is steeds maar een kleine groep waar deze berichten vandaan komen. En dat is vaak nog dezelfde ook.

Back
Bovenaan