Pyroboy26
VWC lid
Ik heb geen een pol gezien waar dit de uitslag was.
http://www.nu.nl/politiek/2710270/nederlanders-vuurwerkverbod.html
http://www.nu.nl/politiek/2710270/nederlanders-vuurwerkverbod.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

De media is zelf net zo irritant als die bonte. Ieder negatief bericht over vuurwerk wordt lekker breed uitgemeten en figuren die het willen verbieden komen ruimschoots aan bod. Bij een poll van Maurice de Hond was een nipte meerderheid nog voor vuurwerk, zon 44% voor vuurwerk shows en iets van 5% ook daadwerkelijk tegen vuurwerk. Die poll op msn.com was ook een meerderheid voor behoud van vuurwerk. Dit ben ik verder nergens groot in het nieuws tegengekomen.Ja maar hij komt wel weer als een waarheid in de media, die Bonte moet eens kappen met zaken te verdraaien, die kerel irriteert me steeds meer.
Alle Polls die ik heb gezien is er een kleine minderheid of gelijkwaardigheid.
‘500 miljoen euro schade door vuurwerk’
Twee derde van de Nederlanders is voor een verbod op consumentenvuurwerk.
Dat is althans de uitkomst van een peiling van onderzoeksbureau No Ties in opdracht van de GroenLinks-raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag).
2/3 Nederlanders wil vuurwerk verbod, oh ja joh, dus ze zijn bij alle 11 miljoen mensen langs geweest om 'ja' of 'nee' te horen?
Belachelijke titels wat ze gebruiken in de media.
Nee, de media kun je niet altijd vertrouwen.
Ik denk dat de meerderheid van Nederland die onzin van de linkse hoek spuug beu is en dat vooral irritant - t.E.ring gasten aangepakt moeten worden tijdens de jaarwisseling en niet zoals ze nu doen 'ga maar lekker 1 januari een taakstrafje doen' Nee, ploegen voor die centen!
6 maanden lang om die schade terug te betalen.
Dat even off-topic, ik word echt moe van dit soort berichten en ben ontzettend moe geworden van links en dat zegt iemand die pvda heeft gestemd.
Dat was een verkeerde keuze... Sjonge jonge, wat denken ze wel niet hier in Nederland met het verbieden van vuurwerk!
Het is een traditie in Godsnaam!
Twee slagers die hun eigen vlees keuren.Twee derde van de Nederlanders is voor een verbod op consumentenvuurwerk.
Dat is althans de uitkomst van een peiling van onderzoeksbureau No Ties in opdracht van de GroenLinks-raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag).

Twee slagers die hun eigen vlees keuren.
Bah, wat een misselijkmakend duo!
Ergste vind ik nog dat ze geen tegenspraak dulden en stug blijven geloven in hun eigen fantasiewereldje met een algeheel vuurwerkverbod als heilig streven![]()
Denjo ik begrijp je reactie, maar men spreekt over gemiddelden, als ze 1000 man gesproken hebben dan zeggen ze dat die 1000 man het Nederlandse volk vertegenwoordigd, maar als je net 1000 man op een groenlinks feestje spreekt dan klopt het niet.
Ik begrijp dat het gaat om een gemiddelde, maar ik word zo moe over dat ze net doen alsof heel Nederland het er mee eens is.
Jammer dat gemiddelde...
Staat het onderzoek ergens? Ik kon niets meer vinden dan bonte en rietveld hebben samen onderzoek gedaan 64% is voor vuurwerkverbod. Zou toch wel willen weten wat er allemaal gevraagd is, wat voor mensen ze het hebben gevraagd enz.

Als ie echt iets wil bereiken zal die toch wel meer transparantie moeten geven. Vorige keer was ie met zn petitie ook al de fout in gegaan toen het niet in behandeling werd genomen.Dat is het probleem van bonte met hem kan je niet fatsoenlijk in gesprek gaan.Die grasvreter heeft namelijk zijn mening al klaar.
Uit het onderzoek blijkt volgens Bonte en Rietveld dat een verbod op consumentenvuurwerk goed te handhaven is: 93 procent van de Nederlanders geeft aan zich daaraan te zullen houden