[14-12-2014] Demo Rowy vuurwerk

Hierbij ook nog een aantal foto's die ik deze avond had gemaakt.
Foto album

10683415_786860374707227_4606883730310229795_o.jpg

Was zeer mooie Demo weer,heb zeer mooie produckten gezien,ach door de wind schoot paar cakes in het publiek dat kan gebeuren de hond was niet zo geschrokken hoorde ik maar hoort erbij vind ik.
Verder Bedanken weer voor de gast vrijheid zeer mooie demo/finale en leuk dat ik paar mensen heb gesproken van rowy team en natuurlijk Rob.

Ik vond de new moon kleine beetje tegenvallen maar dat was voorspelbaar, de crackling chry 2.0 was duidelijk beter en mooier ga me lijst toch veranderen.

Bedankt voor je mening, Jan! Eigenlijk alleen maar slecht nieuws voor mij. Ik ben dit jaar ook voor de New Moon gegaan. Is deze echt helemaal verpest of is het nog steeds een goede cake (meenemend dat 'ie zo'n 10 euro goedkoper is dan de Crackling Chry 2.0 als de korting wordt meegerekend).

Voor de rest nog meer slecht nieuws omdat ik op het randje zit om de combideal van de Triumph en de Golden Box te bestellen terwijl het budget al meer dan op is. Dit maakt het alleen maar moeilijker om in te houden!

Verpest zeker niet, maar de Crackling Chry heeft gewoon nét een tikkie meer.
Inmiddels heb ik begrepen dat het hier zelfs om een New Moon 2013-versie ging, dus dat betekent waarschijnlijk dat die Crackling Chry gewoon érg goed was!

Ik heb toch niet alles fout mag ik hopen haha :p

Ik dacht zelf ook een mine, en ik dacht dat Rob dat ook riep.. maar ach ik hoor wel meer dingen :bonk:

Kef, Het was een Sky Palms wat uitelkaar klapte incl. een schietkist van 2k die volledig nu aan diggelen ligt. :D:D:D ( sorry Jozef )

Laatst bewerkt:
Hierbij ook nog even mijn filmpje van de finale bij Rowy :)

Het was weer een erg leuke demo. Ik kom er al vier jaar, geloof ik, maar het gaat nooit vervelen hier bij Rowy. Strakke demo, veel producten (eigenlijk té veel) en een lekkere finale. Het was er weer goed druk, dus ik heb met een groot aantal liefhebbers een praatje kunnen maken. De warme hapjes en het drank heeft goed gesmaakt :) En MOH1975 bedankt voor de lift.

Back
Bovenaan