13-12-2012 Demo Kuiper Koekange

Wij hebben het ook gefilmd.! wij stonden met 2 man bij 1 camera. Moeten de boel nog even bewerken en dan komt er nog een film van onze kant. Vond het een mooie demo met een geweldig harde finale... jammer dat de producten van rubro er nog niet waren.

Leuke demo gezien. Garden of Eden was toch wel een toppertje hoor! Past helaas niet in mijn budget, maar als ik al vader zijnde een leuk stukje vuurwerk voor in de straat nodig was, wist ik het wel!

Verder vond ik ook de "eigen" sixtyfour cake verrassend. Goede knal cake die rustig één voor één schiet en halverwege het tempo omhoog gooid waardoor het laatste deel meer een salvo achtige omvang krijgt perfect blokje om per twee te schieten en je hebt een leuke afsluiter van je show.

EDIT: Deze cake zit trouwen ook in de finale film als afsluiter, maar dan per 8 geschoten. Volgens mij zie vanaf 6:40 enkel nog 8x deze cake in werking.

Robbert, heerlijke foto. Ben benieuwd of de rest ook goed is gelukt? Zat af en toe wel even naar je scherm te koekeloeren en heb wel mooie plaatjes voorbij zien komen namelijk.

Mwoa, ben verre van tevreden over de overige foto's. Zal nog een paar posten. Zal vanavond weer een poging doen. Weet nu iig welke instellingen ik moet hebben.

ik vond het ook een heerlijke demo. wat me opviel was de zeer goede doorloop van de garden of eden. prima doorgelont :) vond dat stukken beter dan bij de zena cake, of was het nou Zeno? hahaha. trouwens de wake up call was ook een echte wake up call voor de schieters met die bombettes die bijna op de grond knalden :D finale was ook top vooral met die 8x sixty four op het eind, wat een geweld. Kuiper bedankt !!!

Mijn bestelling gaat dit weekend die kant op

Back
Bovenaan