Valk Vuurwerk Nijverdal

Het contact gaat dit jaar wel heel moeizaam.

Collectie vind ik ook minder interessant dan voorgaande jaren.

Heb ze net gewoon gebeld en ondanks dat op de site staat dat ze niet open zijn op maandag toch gewoon goed geholpen. Heb vorige week al meerdere mails gestuurd en kreeg geen reactie. Ook niet zo gek natuurlijk want het is gewoon super druk voor hun.

Bel ze even zou ik zeggen.

Iemand die mij kan vertellen of er dit jaar weer een happy hour is?
Ben hier de afgelopen 3 jaar bij geweest maar kan er dit jaar niks over op de website vinden.

Iemand die mij kan vertellen of er dit jaar weer een happy hour is?
Ben hier de afgelopen 3 jaar bij geweest maar kan er dit jaar niks over op de website vinden.

Vandaag in Vechtdalcentraal (krant) een advertentie waarin staat dat dit van 16.00 tot 17.00 uur is.

Iemand die hier antwoord op kan geven?

Normaal is het zo dat op losse verkoop dagen Valk de advies prijzen hanteert, bepaalde producten met nog wel met korting aanbied en ieder uur één product speciaal in de aanbieding heeft.

In dit geval gaat het om een speciaal voor Valk geproduceerde lijn en zou het mij niets verbazen als deze tijden de verkoop dagen gewoon €150,- blijven. Zeker zijn doe ik dit niet!

Ik heb het gevoel dat ze iets te groot hebben ingezet op de big 19 voor vuurwerkperdoos. Bij vuurwerkperdoos heb ze iets van rond de 50 karton verkocht terwijl ze 100 karton hebben ingekocht. Dus vandaar denk ik dat ze nu ook big 19 kartonnen in de normale webshop verkopen.

Ik heb het gevoel dat ze iets te groot hebben ingezet op de big 19 voor vuurwerkperdoos. Bij vuurwerkperdoos heb ze iets van rond de 50 karton verkocht terwijl ze 100 karton hebben ingekocht. Dus vandaar denk ik dat ze nu ook big 19 kartonnen in de normale webshop verkopen.
Mooi toch verkopen die handel maar ook voor de prijs als op vuurwerkperdoos.nl?

Zo, vandaag echt de laatste bestelling geplaatst.:)

Morgen maar eens langs Valk gaan om te bekijken of ik misschien alles in eenkeer kan komen ophalen. Denk dat met een totaal bedrag van +-€1100,- aan bestellingen, er vast wel iets te regelen valt:bonk:

Zo, vandaag echt de laatste bestelling geplaatst.:)

Morgen maar eens langs Valk gaan om te bekijken of ik misschien alles in eenkeer kan komen ophalen. Denk dat met een totaal bedrag van +-€1100,- aan bestellingen, er vast wel iets te regelen valt:bonk:

oooh 1100 maar, ik hoop dat er wel wat te regelen valt, je bent een klein klantje :bonk:

oooh 1100 maar, ik hoop dat er wel wat te regelen valt, je bent een klein klantje :bonk:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het scheelt dat het niet alleen mijn geld is. Ik schiet namelijk een show en deze word door een groet betaald. Verder heb ik ook het vuurwerk voor mijn Pa op mijn naam besteld.

Niet geheel zoals ik wou, maar toch een nette service van Valk qua het ophalen van de bestellingen.

Tevens voor diegene die nog in Nijverdal zouden willen bestellen, helaas te laat. Alles zit vol. Ophalen kan enkel nog in Rijssen, dat is 8 min rijden vanaf de zaak in Nijverdal.

Tevens voor diegene die nog in Nijverdal zouden willen bestellen, helaas te laat. Alles zit vol. Ophalen kan enkel nog in Rijssen, dat is 8 min rijden vanaf de zaak in Nijverdal.

Bedankt voor die opmerking! Er is (was ) nog plek in Rijssen om 6:00 /6:30
Dan beginnen we daar maar het ophalen!

Back
Bovenaan