Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm ook hier wat verschillen tussen het filmpje in de startpost en de ‘Duitse variant’. Waar zijn die paarse crossettes bijvoorbeeld opeens gebleven?
Echt gelijk besteld met het oog op de Duitse film en helaas net zo snel weer geannuleerd (ingeruild met een ander product) op basis van de Nederlandse film.
Helaas wel, maar vind de box niet meer zo perfect als op de Duitse film gepresenteerd. Dit gokje durf ik niet meer te nemen, ook gelet op de prijzen dit jaar van andere artikelen. Dan leg ik liever die paar tientjes bij voor één of twee andere boxen.
Ik heb navraag gedaan bij Magnum en het is hetzelfde artikel. Ze zijn aan het uitzoeken hoe of wat maar het lijkt erop dat iemand voor de NL-video een eerdere testvideo heeft gebruikt. Ik wil niet op zaken vooruitlopen maar dat klinkt alsof de Duitse video de juiste versie is. Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Ik heb navraag gedaan bij Magnum en het is hetzelfde artikel. Ze zijn aan het uitzoeken hoe of wat maar het lijkt erop dat iemand voor de NL-video een eerdere testvideo heeft gebruikt. Ik wil niet op zaken vooruitlopen maar dat klinkt alsof de Duitse video de juiste versie is. Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Lijkt mij dat die Duitse de eerste China film is, en dat deze video de productie opname vanuit China is
Is er nog nieuws? Hij oogt veel minder mooi in vergelijking met het Duitse filmpje.
Persoonlijk vind ik het ook misleidend dat Nederlandse webshops het Duitse filmpje overigens ook gebruiken. Eens kijken of ik deze kan annuleren![]()
de officiele productvideo was kennelijk wel ietsjes vertraagd wat ik een beetje jammer vind voor betrouwbaarheid van magnum maar voor de rest alsnog een mooie bak