1" Ultimate Design

Leuk bakkie zo, ook de crosettes zijn een prima toevoeging. In combinatie met de prijs gewoon goed.

Hmm ook hier wat verschillen tussen het filmpje in de startpost en de ‘Duitse variant’. Waar zijn die paarse crossettes bijvoorbeeld opeens gebleven?

Echt gelijk besteld met het oog op de Duitse film en helaas net zo snel weer geannuleerd (ingeruild met een ander product) op basis van de Nederlandse film.

Helaas wel, maar vind de box niet meer zo perfect als op de Duitse film gepresenteerd. Dit gokje durf ik niet meer te nemen, ook gelet op de prijzen dit jaar van andere artikelen. Dan leg ik liever die paar tientjes bij voor één of twee andere boxen.

Echt gelijk besteld met het oog op de Duitse film en helaas net zo snel weer geannuleerd (ingeruild met een ander product) op basis van de Nederlandse film.

Helaas wel, maar vind de box niet meer zo perfect als op de Duitse film gepresenteerd. Dit gokje durf ik niet meer te nemen, ook gelet op de prijzen dit jaar van andere artikelen. Dan leg ik liever die paar tientjes bij voor één of twee andere boxen.

Ik heb navraag gedaan bij Magnum en het is hetzelfde artikel. Ze zijn aan het uitzoeken hoe of wat maar het lijkt erop dat iemand voor de NL-video een eerdere testvideo heeft gebruikt. Ik wil niet op zaken vooruitlopen maar dat klinkt alsof de Duitse video de juiste versie is. Wordt ongetwijfeld vervolgd!

Ik heb navraag gedaan bij Magnum en het is hetzelfde artikel. Ze zijn aan het uitzoeken hoe of wat maar het lijkt erop dat iemand voor de NL-video een eerdere testvideo heeft gebruikt. Ik wil niet op zaken vooruitlopen maar dat klinkt alsof de Duitse video de juiste versie is. Wordt ongetwijfeld vervolgd!

Ik had je berichtje over de video's ook al voorbij zien komen in het "75 Shots Triple Double" topic. We gaan het meemaken. Ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb en de Duitse de juiste variant is, dat zou ongekend mooi zijn voor iedereen die hem in de straat heeft, maar dit jaar met een beperkt budget durf ik die gok niet te nemen.

Lijkt mij dat die Duitse de eerste China film is, en dat deze video de productie opname vanuit China is

Is er nog nieuws? Hij oogt veel minder mooi in vergelijking met het Duitse filmpje.
Persoonlijk vind ik het ook misleidend dat Nederlandse webshops het Duitse filmpje overigens ook gebruiken. Eens kijken of ik deze kan annuleren :sad:

Is er nog nieuws? Hij oogt veel minder mooi in vergelijking met het Duitse filmpje.
Persoonlijk vind ik het ook misleidend dat Nederlandse webshops het Duitse filmpje overigens ook gebruiken. Eens kijken of ik deze kan annuleren :sad:

In een ander topic gaf Magnum aan dat de 'Duitse' video's de juiste video's zijn. Binnenkort worden de definitieve video's gepubliceerd.

Maarja… niet om negatief te doen, maar natuurlijk gaat Magnum aangeven dat de Duitse variant de juiste variant is. Die oogt veel en veel kwalitatiever en iets mooier. Ik hoop het natuurlijk voor iedereen die hem heeft, maar ik zie een “foutje kan gebeuren” ook gebeuren. Het Nederlandse filmpje is er immers ook. Ik zou zeggen schiet de productversie ergens in Duitsland ofzo of zorg ervoor dat ‘ie wordt geschoten tijdens een showtje in NL. Met Sinterklaas bijv. Kan mensen alleen maar meer enthousiast maken als het inderdaad om de Duitse variant (film) gaat en anders weten we hoe de productie eruit ziet.

de officiele productvideo was kennelijk wel ietsjes vertraagd wat ik een beetje jammer vind voor betrouwbaarheid van magnum maar voor de rest alsnog een mooie bak

De crossettes zijn prachtig maar de andere uitwerkingen waren wat minder, kwam op mij over als kooiloos. De spreiding is ook een beetje half bij veel boeketten.

Te zien op 01:52

de officiele productvideo was kennelijk wel ietsjes vertraagd wat ik een beetje jammer vind voor betrouwbaarheid van magnum maar voor de rest alsnog een mooie bak

Vind ik maar een vage reactie. De rechter gaat wat sneller dan de linker. Als ik naar de linker kijk duurt deze precies een minuut in de show, met dezelfde trage eerste shots en ook de crossettes hebben ongeveer dezelfde snelheid. Als ik dat naast de officiële productvideo leg en ik haal daar de intro en de outro qua tijd vanaf zit ik ook precies op een minuut. Wat is er vertraagd dan?

Back
Bovenaan