1" Havana Brightness [Uitloop 2023]

Moet zeggen dat ie op film wel iets minder over komt. Als ik hem daarop moest beoordelen zou ie afhaken, maar gister live vond ik hem echt gaaf. Deed me direct aan de Red en Neon Maroon denken, maar nu met telkens een ander kleurtje. Erg gaaf gedaan.

Op deze film komt ie al heel wat beter over, prachtige box en zeer orgineel met de kleuren die steeds worden toegevoegd.

Deze box was echt ongekend goed op de demo. Zoals Wesley al aangeeft, een grove mix van de Red en Neon Maroon. Heel leuk gedaan dat er per cake een kleur bijkomt, in een lekker tempo kleuren de lucht in rammen. Zeker op de lijst!

Zeer mooi inderdaad. Staat toch wel ergens in mijn top 3 van de avond. Prachtig heldere kleuren, goede brandtijd. Gewoon een super bak.

Vond het echt een gave box. Heerlijke heldere kleuren, goed tempo, echt een mooie box. En inderdaad een combi tussen Red en Neon maroon.

Wat had die vent van de omschrijving genomen joh?! :p

Mooie box, verademing tussen al het goud en blink. Spreiding had wat gelijkmatiger gekund maar mooi diverse kleuren, leuk tempo en afwisseling. Benieuwd hoe de reallife spreiding is maar voor de (freak)prijs een goeie concullega van de andere dahliaboxen.

Hoewel deze niet per se op de lijst komt, vond ik het toch wel een erg leuke bak. Die opbouw in extra kleuren is erg tof om te zien en het tempo is prima zo.

Al gezegd, maar op film komt deze echt niet zo goed tot zijn recht, de kleuren zijn veel intenser dan op film te zien is. Kleuren liefhebbers mogen deze wel goed in de gaten houden.

Ik had hem op de livestream gezien, en vond hem daar niet zo mooi overkomen en van de wishlist afgehaald. Nu met deze beelden en het commentaar erbij van de mensen die hem in het echt gezien hebben en omdat ik intense kleuren toch heel erg tof vind, komt ie er weer op :D

Op bovenstaande film komt ie ook wat mager over, lastige is ook om het geluid goed te beoordelen. Ik zou inderdaad eerst wat straatfilms afwachten.

Op bovenstaande film komt ie ook wat mager over, lastige is ook om het geluid goed te beoordelen. Ik zou inderdaad eerst wat straatfilms afwachten.

Hij was min of meer gelijk aan die van de demo van vorig jaar zomer. We staan er natuurlijk ook niet recht onder te filmen maar op officiële afstand. En ik doe niet aan inzoomen, dan hou je een ander voor de gek.

Back
Bovenaan