Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Effecten niet heel erg vol, echter vond ik de kleuren erg mooi en het concept van steeds een kleur toevoegen spreekt wel aan. Ik denk dat zeker gezien deze voor consumentenprijzen goed te doen is veel mensen tevreden zullen zijn met zo'n box.
Mooie kleuren, maar niet vol en de laatste cake vond ik zelfs vrij mager. In het echt zijn de sterren wel een stuk feller dan op video, maar zelfs dan vond ik de sterren in Kingstown Hangover bijvoorbeeld beter, terwijl daar ook nog brocade inzit.
Eens met al het bovenstaande wat is beschreven. Ontzettend felle kleuren, gaaf idee om steeds een kleur toe te voegen, maar de effecten zijn wat klein. Wellicht bruikbaar voor een kleurenproject, maar ik sla hem waarschijnlijk over.
Net in de buurt gezien. Bijzonder lekker doosje! Stond op m’n lijst, ging er uiteindelijk af, maar staat er weer op voor komend jaar. Helaas geen video ter ondersteuning gemaakt…