1.2'' Titanium Brocade 2 Blue

Gisteren even snel tijdens het foto's maken mijn mobiel erbij gepakt op de demo van Harriboem. Beeld is niet geweldig maar geeft een goeie indruk van de kleuren enzo. Echt mega dikke bakken.
Eerst cake(s) missen helaas was wat laat met filmen.

Eerst de Glitter willow dan Spinners en daarna Titanium blue

 
Zo, ondanks dat het een beetje rommelig is met meerder cakes door elkaar vind ik deze toch wel erg gaaf. Lekker tempo en het mooie van blauwe sterren is dat ze relatief zwaar zijn en daardoor ver komen. Grote boeketten tot gevolg. Hoe was de burst?
 
Deze box staat hoog op mijn lijstje, ben dan ook erg dankbaar voor alle filmpjes.
Als ik de laatste twee filmpjes vergelijk dan lijken de effecten van het laatste filmje een stuk kleiner/compacter. Ligt dat aan mij? Komt het wellicht door de camera? of is dit een verschil tussen sample en productie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben toch wel blij dat er 2 van in de straat komen :D dikke bak hoor! jammer dan hij niet in zijn geheel afging gister.
 
Deze box staat hoog op mijn lijstje, ben dan ook erg dankbaar voor alle filmpjes.
Als ik de laatste twee filmpjes vergelijk dan lijken de effecten van het laatste filmje een stuk kleiner/compacter. Ligt dat aan mij? Komt het wellicht door de camera? of is dit een verschil tussen sample en productie?

boeketten waren echt groot, helaas zie je dat niet zo goed terug op de film. Burst was ook erg goed. En dit was productie en heb zowel de sample als productie live gezien en eerlijk gezegd denk ik dat productie zelf beter is:cool:
 
Heerlijk dat blauw, zie hem graag zelf nog ergens, maar dit is wel een bak zoals ik die graag zie, ben gek op blauw en die mines maken hem echt af!
 
Kwam dit filmpje zojuist tegen op YouTube.

Handig ter info! Niet zo zeer voor de informatie die wordt gegeven, maar goed om alvast te zien hoe de cakes met elkaar verbonden zijn. Jammer dat de coumpound boxen vast gelijmd zitten aan en plank onderop.
Zelf zal ik dit voorzichtig proberen los te maken en de cakes weer terug de doos in te doen met een stuk karton tussen de cakes zelf om vonk overslag te voorkomen. Ook de losse lontjes af dekken met folie en een snel stukje visco erbij:)
 
Ze zitten heel strak tegen elkaar aan. Verwacht niet dat je hier iets aan hoeft te veranderen. De kans op vonkoverslag zal echt minimaal zijn op deze manier.
 
Deze ook meegenomen tijdens de losse verkoop. Grote doos, lekker zwaar ook. Kwaliteit van het product zelf is echt dik in orde. Doordat het een enkel effect is wel een product voor de liefhebber.
 
Deze tijdens de verkoop over het hoofd gezien, een van mijn favoriete effecten, als de straatfilms mooi zijn komt hij er volgend jaar in.
 
man man man, wat was dit toch een gruwelijke bak !
Dit geldt trouwens van al die Volt boxen, deze hebben allemaal goed gepresteerd bij me
 
man man man, wat was dit toch een gruwelijke bak !
Dit geldt trouwens van al die Volt boxen, deze hebben allemaal goed gepresteerd bij me

Zeker gruwelijk, weliswaar voor mij niet de beste van de Volt collectie, maar zeker een topper. Eentonig vond ik hem niet, want ik houd van dit effect :)
 
Back
Bovenaan