1.2'' Titanium Brocade 2 Blue

Ja dat is een lastige keuze. Voor de afwisseling is deze box natuurlijk erg fijn om erbij te hebben. Het effect is verder niet te vergelijken en wat mij betreft als je deze twee met elkaar gaat vergelijken, buiten beschouwing gelaten dat je die andere al hebt, is die andere wel spectaculairder.

Thanks voor je reactie, ik twijfelde ook om die reden, zijn totaal verschillende effecten. En ik ben wel van de kleurtjes, dus denk dat het de spinnerz gaat worden. Maar goed ik ken mezelf en als ik eenmaal in de winkel sta kan de keuze weer op iets anders vallen. Moet ja een vervanger uitzoeken voor de visions 2018 die helaas niet komt bij valk.

Wat is het hier stil!?

Ik vond dit een topper vd bovenste plank!!!
Alle VWT 1.2” compounds had ik twee keer en dit jaar zeker weer!

Zo dan, op het filmpje hierboven lijkt die wel echt heel vet zeg. Dikke burst en hij gaat maar door

Ik had 6 verschillende cakeboxen uit de Volt! serie en ik kan echt niet zeggen welke nou de meeste indruk gemaakt heeft. Deze is in ieder geval geweldig. Net als de andere 5 anderen die ik had. Het tempo bij allen was zo goed. Effectgrootte en burstknal ook super. Prijs ook goed te doen in de voorverkoop. Ik zou deze zo weer kopen.

Vond deze op de films van vorig jaar niet echt super overkomen. Maar heb hem nu zelf in actie gezien in de straat, en vond het echt een hele goede box hoor! Dikke gouden brocades met prachtige blauwe sterren er tussen.
Denk wel dat de veel betere weersomstandigheden dan andere jaren, deze ook een stuk beter doet, wat je toch altijd wel wat hebt met goud.

Poeh, op de film hierboven vind ik hem wel heel erg dik zeg, wat een prachtbox. Gaat direct weer op de lijst voor dit jaar.

Heb deze box afgelopen jaar gehad als vervanger. Geen slechte box maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Effecten zijn te snel weg en vond de burst eerlijk gezegd ook tegenvallen

Wauw, wat een bak was dit! De brocades branden echt lang door, hoewel dit niet altijd even goed op film overkomt, de burst is loeihard en het blauw in veelvoud aanwezig. Heeft ook een heerlijk tempo en per 2 vallen de pauze's nauwelijks op tijdens het schieten. Vond deze bak echt één van de beste uit deze serie, welke bijna alleen maar toppers bevat. Deze box maakt in het echt zoveel meer indruk dan op de films!

Wat een gigantisch harde knallen komen hier vanaf! Spreiding is ook echt enorm. Als ik hem voor een mooi prijsje kan krijgen komt ie er zeker weer bij :)

Back
Bovenaan