1.2'' Titanium Brocade 2 Blue

Wat een heerlijke blok is dit toch! Toch wel een van de toppers. Inmiddels 2 jaar op rij gehad en afgelopen jaar leek die nog iets beter dan het eerste jaar.

Hier nog eventjes mijn straat filmpje:

Wat een heerlijke blok is dit toch! Toch wel een van de toppers. Inmiddels 2 jaar op rij gehad en afgelopen jaar leek die nog iets beter dan het eerste jaar.

Hier nog eventjes mijn straat filmpje:

wat een heerlijk filmpje van deze box!! :shocked:
staat al enige tijd op de ''misschien'' lijst, maar gaat er toch wel komen dit jaar denk ik :cool:

Hierbij mijn straatfilm, had iets meer van deze bak verwacht.

Misschien was ik al verziekt door al het mooie spul wat ik al had gezien.

Hierbij mijn straatfilm, had iets meer van deze bak verwacht.

Misschien was ik al verziekt door al het mooie spul wat ik al had gezien.

ik vond hem ook een klein beetje tegenvallen. ik had de spreiding iets groter verwacht.
maar het was nog steeds wel een mooie bak.

vanaf 4.18 2x in mijn show.(schiet wel een flower crown van evo door en later 3x color crossete van xplode)

Na alle video’s op het forum deze toch maar meegepakt alvast voor dit jaar. In de openingsactie van outlet Groningen voor een goede prijs!

Blijft een prachtige box deze hoor! Goud met blauw blijft een prima combo. Afgelopen jaar niet gehad, maar kriebelt toch weer om deze weer te bestellen :D
Mede door de de heerlijke films :wink:

Deze lijkt ook uit het assortiment te gaan. Evenals de gehele Volt! Flowerbeds lijn. Enkel de Final Colorz, Final Gold en Mix it Up zijn overgegaan op de Volt! Collection lijn.

Deze lijkt ook uit het assortiment te gaan. Evenals de gehele Volt! Flowerbeds lijn. Enkel de Final Colorz, Final Gold en Mix it Up zijn overgegaan op de Volt! Collection lijn.

Voornamelijk de 1.2" / 30mm. Mogelijk te weinig van verkocht, gezien ze wel beter maar ook duurder zijn dan bijvoorbeeld de Mix It Up. De klant in de winkel tijdens de afhaaldagen zal zijn keuze toch snel op de prijs baseren, denk ik.

Erg jammer dat deze lijn er uit is. Blij dat ik deze nog heb gekocht in het begin van het jaar. Benieuwd hoe deze presteert in de straat. De anderen heb ik al wel gehad uit de lijn.

Deze heb ik altijd met veel plezier gehad, wat een top blok! Extreem grote mooie ronde effecten.

Had deze ook drie jaar lang in de collectie. Burst en spreiding zijn prima in orde. Soms wel wat korte pauzes tussen de cakes in, maar niet storend.

Back
Bovenaan