Pyro_024
VWC lid
Bij de Magnum 25% dat kan toch niet deze los bestellen?Besteld voor die €97. Ben erg benieuwd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij de Magnum 25% dat kan toch niet deze los bestellen?Besteld voor die €97. Ben erg benieuwd!
Oh, bedankt voor de tip maar een beetje ver vanuit Nijmegen96.75 in Amersfoort tot vanavond 23.45, niet via de Magnum site
Bij de Magnum 25% dat kan toch niet deze los bestellen?
Duidelijk bedankt voor de snelle reactie ik wacht nog even op meer info over de temptation willow.Klopt! I.c.m. 2x Caïro Crackling en 3x WCKD Warlord.
Volgens mij wacht de CREW op goedkeuring van jullie kant op het verslag toch?Een superactief topic, gaaf om te zien!
Inmiddels is de CREW langs geweest en is de "brandende" vraag gesteld. En natuurlijk ook het antwoord gegeven...
Maar de vraag is nu: mogen we het gras voor de voeten van de CREW wegmaaien en het antwoord al verklappen? Of wil de CREW dat we wachten totdat het verslag gepubliceerd wordt?
Kom er maar in Mods!!
Ja, graag voor 24-10 ivm 25% korting wil het toch wel zeker weten of dit dezelfde isVolgens mij wacht de CREW op goedkeuring van jullie kant op het verslag toch?
Zie post https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62866-Vragen-aan-Magnum-Vuurwerk-2023-2024!&p=1318193&viewfull=1#post1318193
Ja, graag voor 24-10 ivm 25% korting wil het toch wel zeker weten of dit dezelfde is![]()
De big box, big booster en temptation willow zijn identieke producten in een ander label. Daar was intern wat onduidelijkheid over, maar hebben we nu zeker vast kunnen stellen. Excuses voor de mogelijke (kruit)stress…
Je kan mij echt wegdragen als straks blijkt in de straat of tijdens een zeldzame demo in dec dat het toch niet een omlabeling is van de big box. haha![]()
Dat klinkt goed dan gaat het goedkomen!! Bedankt voor de foto's en mij vraag te beantwoorden!!
Dat klinkt goed dan gaat het goedkomen!! Bedankt voor de foto's en mij vraag te beantwoorden!!![]()
Wat betekent het nu eigenlijk in kooi versus zonder kooi?![]()
Zonder kooi betekent dat maar een maximaal % (geloof 5%) van het kruit in een bombette voor de burst mag zijn. Zonder kooi betekent dus doorgaans zwakkere burst dan met kooi. Maar hoe het effect in the end is, is afhankelijk van meerdere factoren.