1.2" Temptation Willow

Zojuist deze/Bigbox/big booster op de demo van Euregio/A.R.feurwerk in Buurse gezien.
Erg grote effecten en harde klappen! Super mooi,
Hoop alleen dat cake 3 een foutje was. Waren allemaal ploppers...

Laatst bewerkt:
Zojuist deze/Bigbox/big booster op de demo van Euregio/A.R.feurwerk in Buurse gezien.
Erg grote effecten en harde klappen! Super mooi,
Hoop allen niet dat cake 3 een foutje was. Waren allemaal ploppers...
Cake 3 wordt zonder kooi geleverd zeker!!!! :shocked:

Lol, platte burstcharge ofzo? Hoe dan?! Absoluut foutje. Dit zal nooit bij alle rooie cakes zo zijn, me dunkt, duimen dat het bij een maandagochtendlijntje blijft. Verder wel echt ubergeile topbak! Duimen dat het voor iedereen met die 2e cake ook goedkomt, ik denk het wel

Dit betreft natuurlijk de 1,2 big box variant.
Hoe de andere zullen zijn is onbekend natuurlijk, de video die knettermans stuurt is weer heel anders.
Maar gok dat dat geen productie is geweest maar dat kan ik 100% fout hebben!

In iedergeval was de box op de video geen sample dus buiten dat foutje echt wel heel goed!
Al helemaal als je beseft hoe groot de uitwerking zal zijn als je dit in de straat hebt.

Zat wel meer tussen wat niet helemaal lekker uit de verf kwam. Wicked warlord was ook niet wat t hoort te zijn. Maar zonder het foutje een dikke box!!

1e cake is echt om te kwijlen. 2e om te janken, hopen dat dit een sporadisch foutje is. 3e en 4e cake ook dik in orde. Echt een topper. Hopelijk komt deze nog een aantal keer op een demo zodat we een idee krijgen of cake 2 een incidenteel foutje is of een structurele flopper. Zal Magnum ook niet echt blij mee zijn lijkt mij.

Dit ding is al 2x geschoten en die andere keer deed de 2e cake het gewoon prima dus jullie hoeven niet zo zenuwachtig te worden. Ik denk overigens niet dat er in de uitwerking enig verschil kan zitten tussen de varianten. Het productieprocess van deze dingen is exact hetzelfde tot&met het labelen

Back
Bovenaan