1.2" Temptation Willow

Die zaak ken ik zeker nog.

Ik ga er juridisch zeker niet aanstaan want dat is onbegonnen werk. Het boek met alle andere ‘cases’ waar de ACM niet vrolijk van wordt laat ik ook maar dicht.

@Richardus, zelfs binnen je eerste alinea is de juridische werkelijkheid nog een stuk complexer.

Maar laten we vooral genieten van al het moois dat over 3 maanden de lucht ingaat en de weg daarnaar toe.

En ik bij iedere topic update maar denken dat er een film en/of definitief uitsluitsel is :bonk:

Wat een slap geouwehoer over de omlabelingen zeg man man man. Zelf van mensen die hier al lang meedraaien had ik wel een beter antwoord verwacht. Goede producten worden van omgelabeld om als importeur in gebieden met veel verkooppunten bij elkaar toch onderscheid te kunnen maken en als nog verschillende verkooppunten van vuurwerk te kunnen voorzien.

Wat een slap geouwehoer over de omlabelingen zeg man man man. Zelf van mensen die hier al lang meedraaien had ik wel een beter antwoord verwacht. Goede producten worden van omgelabeld om als importeur in gebieden met veel verkooppunten bij elkaar toch onderscheid te kunnen maken en als nog verschillende verkooppunten van vuurwerk te kunnen voorzien.

Wat zeg je precies

Wat zeg je precies

Waar het om gaat, is dat de indruk soms gewekt wordt dat er omgelabeld wordt om mensen 'voor de gek te houden'. Maar wat Starburst zegt, er wordt enerzijds omgelabeld om zo verschillende dealers in een regio goed vuurwerk te kunnen laten leveren, anderzijds speelt ook mee dat het laten ontwikkelen, keuren, certificeren van een volledig nieuw artikel duizenden euro's per artikel kost.

Dus ja, er wordt omgelabeld, maar daar zijn heel valide redenen voor wat mij betreft.

Waar het om gaat, is dat de indruk soms gewekt wordt dat er omgelabeld wordt om mensen 'voor de gek te houden'. Maar wat Starburst zegt, er wordt enerzijds omgelabeld om zo verschillende dealers in een regio goed vuurwerk te kunnen laten leveren, anderzijds speelt ook mee dat het laten ontwikkelen, keuren, certificeren van een volledig nieuw artikel duizenden euro's per artikel kost.

Dus ja, er wordt omgelabeld, maar daar zijn heel valide redenen voor wat mij betreft.

@bart dat dus…

Mij maakt het niks uit dat er omgelabeld wordt. Als een importeur er maar duidelijk over is, is het prima toch? Bedoel we weten al geruime tijd dat Magnum en Broekhoff veel producten hetzelfde hebben.

Gesjoemel met kruitgewichten wordt eerder genoemd, dat is in mijn ogen wel zeer ernstig, maar dat is hier niet aan de orde.

Dat is dus de grap / farce. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt. Gewoon zelfde product in ander jasje.

Dat is dus de grap / farce. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt. Gewoon zelfde product in ander jasje.

Ja omdat veel winkels in de zelfde buurt wel het vuurwerk willen verkopen maar niet de zelfde als de buurman. niks grappigs aan opzich, gewoon commercieel logisch. Voor freaks wat minder interessant

Ik snap het maar waarom hebben de omlabelingen en het origineel “welke dat dan mogen zijn” andere inkoopprijzen en adviesprijzen.. dat snap ik dan weer niet

Kom maar door met het filmmateriaal. Dit is interessant. Op kruitinhoud niet bezuinigd, groot kaliber en fijne prijs. In de actie wellicht voor een €100 mee te pakken. Dat doen ze knap!

En in de actie is de prijs, alleen vanavond nog, zelfs gezakt tot onder de €100. Volgens mij is twijfel niet nodig. Ben erg benieuwd wat deze gaat doen, hoe deze het in de straat gaat doen heb ik alle vertrouwen in!

Back
Bovenaan