1.2" Temptation Willow

De Big Box zit al in beide lijnen (Magnum en Expert) en ook de Big Booster zit al bij Magnum.
Waarom zouden ze dan ook nog de Temptation Willow hetzelfde uitvoeren? Dan heb je 3 dezelfde boxen van 1 merk..

De Big Box zit al in beide lijnen (Magnum en Expert) en ook de Big Booster zit al bij Magnum.
Waarom zouden ze dan ook nog de Temptation Willow hetzelfde uitvoeren? Dan heb je 3 dezelfde boxen van 1 merk..

waarom zegt magnum vuurwerk hier dat het geen omlabeling is maar aan de telefoon weer wel? ze weten door de omlabelingen zelf niet meer wat wat is... wordt eens tijd daar ze daarmee kappen...

En dan heb je ook nog de omgelabelde labels voor de Pyrostar gelabelde winkels in belgie. Tot slot ook specifieke omgelabelde labelingen voor zogenaamde labels van een winkel. Sommige peodukten hebben wel 12 labels, die een seizoen later weer hergelabeld worden,hetgeen zoch onderscheidt van omlabelingen. Hergelabelde omlabelingen zie je ook steeds meer.

Ik snap alleen niet waarom je zou klagen als je iets besteld waar nog geen productiefilm van is verschenen? Je koopt iets op de blinde gok aan de hand van de omschrijving en effecten van die box, dit kan mee- of tegenvallen. Dan had je maar moeten wachten op een productievideo voor je blindelings besteld. Of zie ik dit nu verkeerd?

Ik snap alleen niet waarom je zou klagen als je iets besteld waar nog geen productiefilm van is verschenen? Je koopt iets op de blinde gok aan de hand van de omschrijving en effecten van die box, dit kan mee- of tegenvallen. Dan had je maar moeten wachten op een productievideo voor je blindelings besteld. Of zie ik dit nu verkeerd?

niet per se blindelings. gisteren werd bevestigd vanuit de importeur dat het een omlabeling is van een product waar al een video van is.

Zie ook dealers voorbij komen die zowel de Temptation Willow als de Big Box in hun assortiment hebben. Zou gezien het prijsverschil toch vreemd zijn, we wachten af...

Zie ook dealers voorbij komen die zowel de Temptation Willow als de Big Box in hun assortiment hebben. Zou gezien het prijsverschil toch vreemd zijn, we wachten af...

Ja zoiets heb ik dit jaar ook al meegemaakt hoor.

Voor 105 bij Vathorst gekocht.

Even later deze box in de weekactie voor 70. Exact dezelfde box. Check filmpjes maar.

En ze voeren nog steeds beide boxen in het assortiment.

Ja zoiets heb ik dit jaar ook al meegemaakt hoor.

Voor 105 bij Vathorst gekocht.

Even later deze box in de weekactie voor 70. Exact dezelfde box. Check filmpjes maar.

En ze voeren nog steeds beide boxen in het assortiment.
deze twee zijn trouwens ook omlabeling big momma de site waar ik altijd mn lesli spul vandaan haalt heeft nu die rhino voor 99,95 en big momma voor 129,50...

Dan heb je in vuurwerkland nog heel wat werk te verzetten.

Als diverse omlabelingen onder diverse batch- en mss zelfs ce nummers (denk dat niet) op de markt worden gebracht, mag een importeur daar best verschillende inkoopprijzen en adviesverkoopprijzen aan hechten.

Als een verkoper beide versies met verschillende inkoop- en verkoopprijs aanbiedt, en de goedkopere als de duurdere meegeeft in z'n eigen margevoordeel, wordt het een ander verhaal. Maar ga er juridisch maar aanstaan... je weet nog de zaak die een vwc'er heeft gedaan tegen de misleiding van aantal grammen per cake? En dat hebben we sindsdien noooooooooit meer zien gebeuren, toch? Of wel? :wink:

Back
Bovenaan