1.2" Temptation Willow

We wachten nog op een productievideo vanuit China. Mocht dit artikel eerder dan dat binnen zijn dan gaan we 'm hier in NL schieten en filmen. De artikelen die jullie noemen zijn trouwens allemaal verschillend... :)

De Bigwie??? :wink: :cool:
Dat klinkt me als muziek in de oren! Tnx voor de update. :applause:

We wachten nog op een productievideo vanuit China. Mocht dit artikel eerder dan dat binnen zijn dan gaan we 'm hier in NL schieten en filmen. De artikelen die jullie noemen zijn trouwens allemaal verschillend... :)

De Bigwie??? :wink: :cool:
Vandaag zijn beide films op jullie kanaal geplaats en is het toch echt dezelfde box. De Big Box en Big Booster in ieder geval.

Vandaag zijn beide films op jullie kanaal geplaats en is het toch echt dezelfde box. De Big Box en Big Booster in ieder geval.

Maar dat heeft niks met deze Temptation Willow te maken? Wij hebben de vragen/opmerkingen anders gelezen/begrepen, we zullen ze hier nog eens plaatsen:

Ik gok dat dit de big box is :cool:

Ik denk dat je gelijk hebt, effect omschrijving klopt en kruitinhoud is exact hetzelfde. Wel opmerkelijk dat er dan €40 prijsverschil tussen beide boxen zit.

Dus dan ook hetzelfde als de big booster?

Platinum sensation?

Deze opmerkingen/vragen zijn hier in het Temptation Willow-topic geplaatst. Dus er wordt beweerd/aangenomen/gevraagd of de Temptation hetzelfde is als die genoemde boxen. Ons antwoord was dat de artikelen die genoemd werden allemaal verschillend zijn. Uiteraard t.o.v. de Temptation Willow. :thumbup:

Maar dat heeft niks met deze Temptation Willow te maken? Wij hebben de vragen/opmerkingen anders gelezen/begrepen, we zullen ze hier nog eens plaatsen:

Deze opmerkingen/vragen zijn hier in het Temptation Willow-topic geplaatst. Dus er wordt beweerd/aangenomen/gevraagd of de Temptation hetzelfde is als die genoemde boxen. Ons antwoord was dat de artikelen die genoemd werden allemaal verschillend zijn. Uiteraard t.o.v. de Temptation Willow. :thumbup:

Duidelijk, bedankt voor de opheldering. Ik denk dat meerdere members het verkeer geïnterpreteerd hadden.

Er staat 1.2" (inch) op en dat is 30mm. Dus als het klopt wat de afbeelding zegt is het 30mm...

Je kan nu natuurlijk niet zeggen dat dit wel de big box is als magnum zelf zegt van niet. Beter weten dan magnum kan niemand hier want niemand heeft meer informatie dan de importeur zelf

Je kan nu natuurlijk niet zeggen dat dit wel de big box is als magnum zelf zegt van niet. Beter weten dan magnum kan niemand hier want niemand heeft meer informatie dan de importeur zelf

Is trouwens door broekhoff wel bevestigd dat dit een omlabeling is van de big box dus het zal wel

Is.geen.omlabeling! Ziet er iemand willows in de Big Box? Ik niet :D
Laten we de info van de importeur gewoon aanhouden, die weet het het beste lijkt me.

Heb hem gister besteld maar als het geen omlabeling blijkt te zijn kan ik er wel mee leven. Wat ik wel heel vervelend vind nu is dat één winkelier + importeur beweren dat het wel een omlabeling is en de andere winkelier + importeur beweren dat het geen omlabeling is. Wel heel erg tegenstrijdig zo

Is.geen.omlabeling! Ziet er iemand willows in de Big Box? Ik niet :D
Laten we de info van de importeur gewoon aanhouden, die weet het het beste lijkt me.

ik heb hem gisteren besteld omdat werd bevestigd door magnum aan een winkelier dat dit een omlabeling was. Als dit niet zo is vind ik het wel zuur. Aan de andere kant weet ik niet hoe deze box eruit ziet.

Back
Bovenaan