1,2” spinning tail to multicolor 100’s [Uitloop 2017]

Hele gave cake zeg, spinners zijn wel 1 van de beste die ik heb gezien in consumenten cakes.
Alleen voor 190 euro zeg ik NEE!

1 en 2 los schieten, 3 en 4 tegelijk. Krijg je volgens mij wel een heerlijk blokkie hoor.

Mooiste cake van deze lijn vindt ik. (green tail purple star w green en de willow mine toe crown zijn ook super)alleen jammer dat ze zo duur zijn en alleen de zelfde effecten hebben. hoop dat ze dit jaar nieuwe cake boxen hebben met meerdere effect ( en Mischien ook goedkoper als het kan)

Voor de mensen die 4 dezelfde potten teveel van het goede vinden je kun ook gewoon meerdere boxen kopen en deze combineren:)

Wat is de adviesprijs geworden?

Ik doe het even uit mn hoofd maar dacht € 139,00.

Echt een hele fijne bak. Deed mij een beetje denken aan de oude Poisenous Spider. De spinning tails waren dik in orde, lekker vol, en de peony goed helder. Topbak die er zeker moet komen dit jaar.

€ 139,- is de adviesprijs nu inderdaad.
Het is en blijft wel een prachtbak zeg, goede tails en mooie heldere multi-color boeketten, genieten!

dit is idd een bakbeest hoor.
de beste die ik gisteravond heb gezien.
al is het andere vuurwerk van Vuurwerkmania ook top,maar deze cake viel mij gelijk op.

Prachtige bak was dit, puur genieten.
Tails zijn dik en vel, en dan die multi-color boeketten maken het echt af.
Deze blaast je zeker weg in de straat.

Dinsdag voor het eerst live gezien en was hier van te voren heel erg benieuwd naar gezien het feit dat dit effect tot mijn favoriete behoord

De uitwerking vind echt super mooi alleen had ik hem vele malen beter gevonden als deze niet in salvo's zou schieten maar met het schiettempo van deze zou doen: 1,2” silver blink willow w purple star 100’s

Ondanks de salvo's nog steeds een hele mooie bak hoor.

Ik had 'm ook nog altijd liever shot voor shot gezien ipv salvo's, en nog wat gele sterren d'r bij in. Maar verder geen gezeik: dit blijft een beauty van een bak.

Dit doet me denken aan de bakken van vroeger zal ik maar zeggen. Prachtige tails. Juist omdat ze in salvo worden geschoten worden ze indrukwekkend naar mijn idee. Lekker vol.
Goeie kleuren daarboven, ja dit vind ik een topper.

Gezien op de demo van Breukers Enschede.
Man man wat een mooi ding!
Echt indrukwekkend, alles top aan deze box!

Absoluut een dikke bak!
Nog een paar tientjes korting en ik zou em kopen.
140 euro voor 100 schots blokkie vind ik simpelweg te veel geld, persoonlijk.
Volgend jaar Geisha kortingsacties?? :angel: :kerst:

Zit nog in dubio over deze bak! Het is echt een prachtbak! spinning tails to multicolor is toch wel mijn droom effect! 140 eurietjes! Iemand nog een filmpie van afgelopen dagen?

wat was ik blij dat ik deze box 2x had ,en hij was precies zo als op de film :) wat een geweld zeg nu nog wachten dat me maat het filmpje door steurt met ze tel.

Back
Bovenaan