1,2” spinning tail to multicolor 100’s [Uitloop 2017]

Heb deze ooo nog liggen van vorig jaar. Ik denk dat ik ze los ga schieten of los in een kleine project zal plaatsen, misschien i.c.m. een Wings of Darkness van Wolff.

Ik wil deze gaan combineren met de Escape from Hell.
Zijn de stijghoogtes van de VWM Megaforce boxen een beetje hetzelfde?

Deze zit in een geplastificeerde doos. Helpt ook weer tegen de vochtigheid.tevens zitten de potten aardig vastgelijmd in de doos. Zou ze er niet uit halen.

Heeft deze misschien het "rubro" systeem om doorlonten overbodig te maken, omdat ze vastzitten in de doos.

Ja dat heeft hij in inderdaad dus je hoeft niks te doen, je zou het overtollige papier wat weg kunnen halen zodat de steekvlam groter wordt. Check wel ff of de lonten goed zitten. en natuurlijk de cake volgorde :)

Ik had blijkbaar nog een oude versie van deze bak, die van mij had niet het doorlont systeem en de oude uitwerkingen, maar wat een heerlijke bak is dit! :D Wel jammer dat ie een beetje aan de dure kant is, maar vond m zeker de moeite waard om een keer in de collectie te hebben!

Heerlijk die dikke salvo's gevolgd door prachtige spinners en daarna dikke boeketten :) Ik hou er wel van!

Ja deze was echt top hoor! Vond deze het indrukwekkendste van de boxen die ik had. Flink tempo, dikke spinners en daarna gruwelijk gespreide multicolor peony boeketten.

Deze krijgt misschien wel door zijn prijs te weinig aandacht, ik had 2 boxen van Vuurwerk mania en vond deze boven de rest uitkomen kwa wow factor bij de rest van wat ik had.

Ik had hem ook geweldig stuk vuurwerk dit. En extreem hard vonden wij hem. Heel fraai uitgewerkt de kleuren en spinners.

Heerlijke box, dikke spinners erbij en effecten komen goed over.
Tempo is ook dik in orde, constant een goed gevulde lucht.

Deze de afgelopen 3 jaren gehad; blijft vet! Dit jaar maar overgeslagen en voor de Colorfull city gegaan voor de verandering.

Back
Bovenaan