1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Dit blijft toch echt een van de beste compounds met hele fraaie spinners en een gruwelijke burst. Waar je bij de meeste spinner cakes en compounds serieus inlevert op de boeketgrootte is dat bij deze ook gewoon prima in orde. Helaas tegenwoordig enkel nog in DE verkrijgbaar.

Dit was wel echt één van de mooiste boxen die er te krijgen was ja. Heerlijk effect met die spinners.

Wellicht heb ik ze gemist in de afgelopen pagina’s…..
Maar is hier wellicht een omlabeling van beschikbaar in binnen- of buitenland?

Dit blijft een van m’n favorieten!

Wellicht heb ik ze gemist in de afgelopen pagina’s…..
Maar is hier wellicht een omlabeling van beschikbaar in binnen- of buitenland?

Dit blijft een van m’n favorieten!
Was het maar waar, er bestaat helaas geen omlabeling en ook geen product wat er ook maar enigszins bij in de buurt komt. Zoals ik in post #304 al vermeld heb is deze nog wel beperkt in Duitsland beschikbaar. Een van de winkels waar je deze kunt krijgen is onderdeel van Vuurwerk Outlet (https://www.vuurwerk-outlet.nl/) ;)

Hij stond na jaren eindelijk weer eens in de straat en wat heb ik weer genoten van deze topper. Alles klopt gewoon, mooie spinners, lekker tempo, mooie kleuren. De jacht is weer geopend voor dit jaar!

ik meende dat dat ergens te hebben gelezen, die van de intratuin zou er om die reden ook uitgaan.... geen idee of dat dan juist is.
Er spelen wel wat dingen rondom spinners maar dat ze niet mogen is onjuist. Vanwege een hoger risico op afkeur zijn er wel diverse producten met spinners verdwenen, zoals deze bijvoorbeeld.

In Duitsland inderdaad nog bij enkele shops te koop. Ik ga toch weer proberen om er dit jaar weer een te scoren, hij is afgelopen o&n weer heel goed bevallen.

Back
Bovenaan