Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was het maar waar, er bestaat helaas geen omlabeling en ook geen product wat er ook maar enigszins bij in de buurt komt. Zoals ik in post #304 al vermeld heb is deze nog wel beperkt in Duitsland beschikbaar. Een van de winkels waar je deze kunt krijgen is onderdeel van Vuurwerk Outlet (https://www.vuurwerk-outlet.nl/)Wellicht heb ik ze gemist in de afgelopen pagina’s…..
Maar is hier wellicht een omlabeling van beschikbaar in binnen- of buitenland?
Dit blijft een van m’n favorieten!
Staat nu te koop in DE voor 9 tientjes.Hij stond na jaren eindelijk weer eens in de straat en wat heb ik weer genoten van deze topper. Alles klopt gewoon, mooie spinners, lekker tempo, mooie kleuren. De jacht is weer geopend voor dit jaar!
Spinners mogen wel hoor.mooi ding, schijnt dat spinners niet meer mogen.
ik meende dat dat ergens te hebben gelezen, die van de intratuin zou er om die reden ook uitgaan.... geen idee of dat dan juist is.Spinners mogen wel hoor.
Er spelen wel wat dingen rondom spinners maar dat ze niet mogen is onjuist. Vanwege een hoger risico op afkeur zijn er wel diverse producten met spinners verdwenen, zoals deze bijvoorbeeld.ik meende dat dat ergens te hebben gelezen, die van de intratuin zou er om die reden ook uitgaan.... geen idee of dat dan juist is.