1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Hij is her en der nog wel verkrijgbaar gelukkig. Enkele jaren gelden een echte must-have, samen met de andere 100 schots blokken, maar er is zoveel moois aan blokken tegenwoordig, de keuze is reuze

Klopt! Het duurt nog even maar wij krijgen later dit jaar een stapeltje van het origineel in de verkoop!!

Ik heb er wel respect voor dat VuurwerkTotaal het product tijdens z'n hoogtepunt er uit haalt in plaats van te switchen van fabriek / met een slechtere batch te komen en dat het product zo doodbloed. Dat zie je helaas veel op de Nederlandse consumentenmarkt..

Je hebt hem ook prachtig op beeld staan! Had hem voor afgelopen jaar in de bestelling staan, helaas voor dit jaar te laat en hoop dat hij nog op de route beschikbaar komt. Wat een briljante bak, machtige spinners en kleuren:D

Zeker weten, de burst is ook zo ongekend hard. Deze box is een van de redenen, om mijn order al 2 jaar door te schuiven!

Goede film, topbak, heel fijn om weer nieuw beeldmateriaal van te zien. Dit is en blijft een topper, zeker meepakken als je die tegenkomt.

Mooi Bizzle! Prachtige box. Ik had dit jaar de Zena Color Spinning Box als 'vervanger', maar dat viel toch wat tegen met deze in het achterhoofd!

Wat een topbak blijft dit toch. Echt heel fijn hoor. Verschillende keren gehad maar als ik m tegenkom moet ie er toch wel weer bij..

Had hem dit jaar ook weer blijft inderdaad een top bak.
Wel jammer dat ze er uit gaan, mocht je hem nog ergens kunnen bestellen dit jaar zeker doen!

Zó ontzettend zonde dat ook deze Vuurwerktotaal topper niet meer verkrijgbaar is (op restvoorraad na). Echt een topper met die heldere kleuren. Doet het altijd goed in shows om met wat thema's te werken.

Back
Bovenaan