1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Wat jammer dat deze eruit is, dit was ieder jaar 1 van de toppers in mijn collectie..

Zonde zonde zonde... :(
 
Wellicht denkt de consument daar toch anders over, box met een ''saaie uitstraling'' (lees: geen uitspringend label), single effect. Het verleden met de boxen van Vuurwerkmania heeft uitgewezen dat de consument daar niet warm voor loopt. Misschien ook wel de reden bij Vuurwerktotaal.
 
Blijft een toppertje dit! Blij dat ik mijn bestellen bij Vuurwerkland Steenbergen naar dit jaar doorgeschoven heb. Eind dit jaar staan er drie op mij te wachten.
 
Blijft een steengoede box inderdaad. Afgelopen jaar ook geschoten, was weer top, dikke spinners, goede effecten. Blijft zonde dat deze box uit het assortiment gaat, één van de toppers!
 
Heerlijk op beeld vastgelegd! Vorig jaar net mis gegrepen, maar deze staat nog hoog op me lijstje. Thabks voor het beeldmaterigaal:thumbup:
 
Ook weer enorm van genoten tijdens oud en nieuw, wat een prachtige bak blijft dit. Heerlijk met al die spinners. Echt zonde dat deze uit het assortiment is bij VWT.
 
Ik hoop deze dit jaar nog toe te kunnen voegen aan de collectie al is die kans niet heel groot. Heb hem wel gelukkig weleens in de straat mogen bewonderen en heb hem ook tijdens meerdere demo's voorbij zien komen. Echt keer op keer onwijs genieten van de prachtige kleurencombinaties en super dikke spinning tails. In de straat is dit gegarandeerd een topper en een absolute must have. De kleurencombinaties zijn om te smullen en dat hierbij per cake een andere kleurencombinatie voorbijkomt is een groot pluspunt. De dikke spinning tails en het geweldige tempo maken het helemaal af. Burst is ook meer dan goed te noemen. Kortom, ben onwijs te spreken over de Spinnerz 2 Colorz, net als de Glitter Willow 2 Colorz trouwens, en ik vind dit dan ook één van de beste 100sh I-shape compound op de Nederlandse markt. Dit is kwalitatief hoogwaardig consumenten vuurwerk van het hoogste niveau. Hoop echt dat VWT het besluit omdraait en deze geweldenaar nog eens laat produceren.
 
Hij is her en der nog wel verkrijgbaar gelukkig. Enkele jaren gelden een echte must-have, samen met de andere 100 schots blokken, maar er is zoveel moois aan blokken tegenwoordig, de keuze is reuze
 
Hij is her en der nog wel verkrijgbaar gelukkig. Enkele jaren gelden een echte must-have, samen met de andere 100 schots blokken, maar er is zoveel moois aan blokken tegenwoordig, de keuze is reuze

Nou ja, in single effect 100 schoten blokken is die keus eerder een beetje preuts.
 
Back
Bovenaan