1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vaak wel een dip, je denkt toch vaak van 'zo nieuw jaar nieuwe ronde nieuwe kansen' maar al vrij vlot blijkt het toch gewoon een verhaaltje 'same sh*t, different day' te zijn :p 1 Januari zelf is veel te snel voorbij, later uit bed, opruimen van de zooi van de avond ervoor en vervolgens nog snel wat familie bezoekjes. Gelukkig dit jaar 1e week januari vrij.

Toch ook wel een dipje, het liefst hoor ik de hele dag van iedereen hoe geweldig het vuurwerk was maar in de praktijk heeft bijna niemand het daarover dus kan ik het nagenieten niet echt delen helaas

Vroeger zat ik echt in een dip maar nu weinig last meer van, snel naar een nieuwjaarsborrel en het valt wel mee.
Ben wel van plan om wat te filmen om op moeilijke afkickmomenten wat terug te zien.

1 januari is altijd een heerlijk dagje vind ik. Eerst buiten opruimen en dan Lekker op de bank hangen, forum afstruinen naar collectie fotos/productvideos en nagenieten. 2 januari is het dan alweer tijd voor een feestje, jarig ��

Heel erg leeg. Alles zit er helaas weer op en dan moeten we weer lang wachten. Zelf heb ik een hekel aan 1 januari en hoop dat deze dag snel voorbij is.

Heb echt een weemoedig gevoel, maar dat onderdruk ik door vol op VWC te zitten met een schaal oliebollen naast me.

Voelde me eerder echt altijd flink beroerd (soms brak :p) dat alles weer voorbij was.
Dat gevoel is gelukkig minder geworden, en blijft alleen het brakke gevoel over :D

Tegenwoordig valt de dip gelukkig mee. Het leven gaat vrij snel weer verder. Probeer vooral na te genieten en veel straatfilmpjes kijken en dus de lijst vast maken. Ook ga ik altijd eind januari of begin februari een weekendje weg ofzo om daar naar uit te kunnen kijken.

ja de dag erna alles netjes opruimen van wat er nog staat, kijken naar het moois wat je gisteren hebt afgestoken. Vaak nog de oliebollen en andere dipjes als ontbijt en lunch eten. Verder geen dip of iets dergelijks

Eerst nagenieten van alle filmpjes die zijn geschoten en reflecteren wat de toppers en floppers waren. Daarna toch wel beetje depri zijn als alle restant oliebollen en appelbeignets zijn opgepeuzeld. Gelukkig kan ik tegenwoordig ook toeleven naar Fallas. :cool:

1/2 Januari even een beetje uitrusten wegens een gelaten gevoel. Maar de energie komt vast en zeker weer terug zo rond 4 Januari als de eerste freakshops weer open gaan (knipoog naar sommige dealers).

Met een voldaan gevoel wakker geworden. Hopelijk blijft dat zo en blijft het dipje weg. Straks even rustig alle filmpjes bekijken en wat nagenieten met een paar fonteintjes.

Hier na een hele korte nacht toch heerlijk wakker geworden. Na genieten nu en hier op VWC rond hangen. De dip is gelukkig ver te zoeken tot nu toe.

Eigenlijk geen dip meer, vroeger wel maar het is mooi geweest. Heb genoten en het was weer geslaagd op een afgebrande grijze en groene container na dan :bonk:
Opgeruimd, heb nog wel wat overgehouden omdat het hier om 01:00 uur erg hard begon te waaien, werd te gevaarlijk

Voor het eerst met mijn gezinnetje oud en nieuw gevierd (sinds vorig jaar mijn gezin) en het is me echt heel goed bevallen. Nu ook niet brak dus dat is ook lekker! Voor nu overheerst dit gevoel : is de webshop voor aankomend jaar al open??:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan