1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest werken om 07:00, dus dat was wel ff beroerd. Maar goed, hebben we ook weer gehad. Verder prima, nergens last van. Wel balen dat straks overal de kerstversiering weer weg is buiten, dat vind ik altijd wel weer saai. Verder alle reacties en films kijken, dat vind ik altijd top. Verder de focus nu volledig naar Fallas, wat kijk ik daar alweer naar uit zeg.

Onwijs voldaan, niks geen dip. Alles liep zoals het moest lopen. Gisteren 12 uur lang bezig geweest met de vuurwerk compilatie, die komt vanavond om 20:00 uur in première. Ben benieuwd!

Vroeger als kind, voelde ik mij op 1 januari ergens altijd kl*te, omdat er weer een jaar gewacht moest worden voor vuurwerk, Kerst, de algehele sfeer, maar ook omdat het jaar alweer zo snel voorbij was gegaan.

Nu heb ik die gevoelens deels; de tijd vliegt en je kunt niet altijd het maximale uit je leven halen of je wensen vervullen. Qua vuurwerk had ik graag meer gehad, maar door het verbod in mijn stad, de omgeving, omstandigheden, enz. zit dat eigenlijk niet in. Naar een andere stad zonder verbod (wat ik doe), heeft ook zo zijn beperkingen in de hoeveelheid die handig/praktisch is om mee te nemen.

Hier geen last van een dip. Wel jammer dat het weer weer niet meehielp. Ondanks dat toch een gave jaarwisseling gehad, maar met minder wind was het toch echt perfect geweest. Nu vooral opzien dat we weer een heel jaar moeten wachten. Maar aan de andere kant: hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd vliegt. Tussendoor dus even wat showtjes opzoeken zoals met Koningsdag etc. We gaan zeker niet in winterslaap!

Op zich nergens echt last van gehad, op wat hoofdpijn na gisteren :biertje:. Heb een mooie show geschoten rond 01:00, voldaan, films komen langzaam binnen, echt top.

Het enige waardoor ik wel in een dip ga komen is het feit dat straks alle gezelligheid weg is. De lampjes verdwijnen buiten bijna overal, het gewone leven staat weer aan. Geen kerstmuziek meer, geen kerstreclames, geen kerstjingles op de radio, gewoon weer aan 't werk. Verschrikkelijk.

Op zich nergens echt last van gehad, op wat hoofdpijn na gisteren :biertje:. Heb een mooie show geschoten rond 01:00, voldaan, films komen langzaam binnen, echt top.

Het enige waardoor ik wel in een dip ga komen is het feit dat straks alle gezelligheid weg is. De lampjes verdwijnen buiten bijna overal, het gewone leven staat weer aan. Geen kerstmuziek meer, geen kerstreclames, geen kerstjingles op de radio, gewoon weer aan 't werk. Verschrikkelijk.

Vind het juist weer wat hebben; op naar de zomer (heb de vakanties alweer gepland en geboekt staan), de dagen gaan weer lengen :)

Nog steeds klote, ik werd op de avond van de 31e niet echt lekker, heb ook minder stookplezier gehad door de weersomstandigheden en dit erbij. Gisteren de hele dag op bed gelegen en net pas mijn bed uit. :sad:

Ja dat dus. Hier in de stad had het gemeentepersoneel al vóór Kerst allerlei paaltjes geplaatst met "deponeer hier uw Kerstboom", wat eigenlijk al deprimerend was. De 27ste al kon je sommige bomen overal en nergens terugvinden. Nu het de 2e is, zal vast alles gauw verwijderd of weggegooid worden.

Het enige wat nog een beetje gezelligheid geeft, zullen de winterse reclames van SBS6 zijn bijvoorbeeld (besneeuwd Nederland van boven, enz.).

Ik was compleet naar de kloten maar ik heb er van genoten.
Vandaag goed geslapen en ik ben blij dat ik weer een heel nieuw jaar voor mij heb liggen weer in ik weer van alles kan onder nemen. Al die feestdagen zijn wel heel erg leuk allemaal maar soms verlang je ook weer naar het normale dagelijkse leven.

Goedemiddag! Ik ben nieuw hier en ik vind het een mooi forum! Ik heb toch wel echt een dip hoor, 12 maanden wachten is lang. Mijn dip wordt vergroot door het feit dat er steeds meer gemeentelijke verboden komen. Al met al geen goede trend. Ik heb nu al zin om weer naar de Posten Börse en Lidl te rijden volgend jaar... Alleen dat avontuur al.

Hier valt het wel mee, maar al een paar keer zo een leeg gevoel gehad vandaag, kerstboom weg, versieringen weg, zo kaal gelijk

Vind het juist weer wat hebben; op naar de zomer (heb de vakanties alweer gepland en geboekt staan), de dagen gaan weer lengen :)

Tsja, ieder zo zijn seizoenen. Vind de zomer vooral lekker vanwege de vakantie, verder kan het mij echt gestolen worden :p. Geef mij maar de winter!

Ja dat dus. Hier in de stad had het gemeentepersoneel al vóór Kerst allerlei paaltjes geplaatst met "deponeer hier uw Kerstboom", wat eigenlijk al deprimerend was. De 27ste al kon je sommige bomen overal en nergens terugvinden. Nu het de 2e is, zal vast alles gauw verwijderd of weggegooid worden.

Het enige wat nog een beetje gezelligheid geeft, zullen de winterse reclames van SBS6 zijn bijvoorbeeld (besneeuwd Nederland van boven, enz.).

Ja, inderdaad. Al die winterse dingen vind ik zo lekker sfeerverhogend. Binnenkort ook de buitenverlichting hier maar weghalen. Zo zonde.

Nou ja vandaag weer gewoon werk dag.
Eigenlijk ook wel weer blij dat alle feestdagen achter de rug zijnde stress heeft plaatsgemaakt voor na genieten!
Dus ik ben weer helemaal zen!
Nu weer lekker 11 maanden dagdromen,
Op weg na een nieuwe jaarwisseling!

Voorgaande jaren had ik begin januari altijd een leeg gevoel, bijna zoals heimwee misschien wel. Dit jaar eigenlijk helemaal niet en alleen maar voldaan. Voor m'n gevoel heb ik dit jaar echt de 'sweet spot' gevonden tussen kwaliteit en kwantiteit waardoor het eigenlijk perfect is

Voorgaande jaren had ik begin januari altijd een leeg gevoel, bijna zoals heimwee misschien wel. Dit jaar eigenlijk helemaal niet en alleen maar voldaan. Voor m'n gevoel heb ik dit jaar echt de 'sweet spot' gevonden tussen kwaliteit en kwantiteit waardoor het eigenlijk perfect is

hier kan ik me eigen in vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan