Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb eronder gestaan en als je hier meer dan 100 voor meer hebt gelegd is het zonde van je knaken..Op het filmpje ziet het er wel gewoon aardig goed uit hoor..
Oef.., ziet er wel een stukkie minder goed uit dan op de Magnum demo. Toen waren overigens de weersomstandigheden wel echt goed. Voor degenen die hem dit jaar hebben was dit hopelijk een maandagmorgen exemplaar en valt het straks gewoon mee.
Hier issie. Kooiloos is een beetje vergane glorie..
Hier issie. Kooiloos is een beetje vergane glorie..
Nee, dat betrof de show in Vianen. Als de firestarter dus bijvoorbeeld straks ook ingeleverd heeft en niet in de buurt komt van de Vianen-versie, dan deel ik je mening, maar op de demo werd enkel tussen de regels door gezegd dat de aankondiger had gehoord dat het productie was. Maar ja, dat kan volgens mij dus ook productie van batch '24 zijn...Had Magnum hier op het forum niet zelf bevestigd dat ze op de winkeliersdemo productie zonder kooi schoten? Dan zijn we met zijn allen toch wel bijzonder schaamteloos voorgelogen zeg.
denk gewoon productie met een kooitje eromheen inderdaadNee, dat betrof de show in Vianen. Als de firestarter dus bijvoorbeeld straks ook ingeleverd heeft en niet in de buurt komt van de Vianen-versie, dan deel ik je mening, maar op de demo werd enkel tussen de regels door gezegd dat de aankondiger had gehoord dat het productie was. Maar ja, dat kan volgens mij dus ook productie van batch '24 zijn...