1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Hier issie. Kooiloos is een beetje vergane glorie..
Oef.., ziet er wel een stukkie minder goed uit dan op de Magnum demo. Toen waren overigens de weersomstandigheden wel echt goed. Voor degenen die hem dit jaar hebben was dit hopelijk een maandagmorgen exemplaar en valt het straks gewoon mee.

Zo.. dit is inderdaad niet de oude ICB meer, wat een mindere spreiding. Zo zonde om dit een van de mooiste bakken, aan te doen. Als je niet beter weet en je voor het eerst vuurwerk zou kopen kan het er nog mee door, maar het verschil is overduideijk.

Over all een goede bak. Hier x2 en dan gaat ‘ie echt wel indruk maken, daar maak ik me niet druk om. Maar bij de demo van Magnum stak deze er met kop en schouders bovenuit qua burst. Bij Kuiper echt niet. Moest qua burst zelfs het onderspit delven vergeleken met sommige producten van Riakeo en Wolff.

Qua effect echt een mooie bak. Ook vanavond kreeg deze wel de goedkeuring van het publiek. Maar bij de Stormfront en de Tarantula reageerde het publiek aanmerkelijk enthousiaster, maar dat zijn dan ook wel weer meer chaos-bakken.

Heb je deze in de collectie, gewoon van gaan genieten! Maar verwacht niet de burst van de Magnum demo, dan valt het alleen maar meer mee. Alsnog alle reden om er van te genieten!

En ja, ik krijg hier helaas toch wel een bijsmaakje van in m’n mond als we het over Broekhoff/Magnum hebben. De marktpositie moeten ze in mijn ogen toch echt wel afstaan aan Wolff en Riakeo.

Had Magnum hier op het forum niet zelf bevestigd dat ze op de winkeliersdemo productie zonder kooi schoten? Dan zijn we met zijn allen toch wel bijzonder schaamteloos voorgelogen zeg.

De kleuren waren wel opvallend helder en hadden een mooie brandduur. Qua burst niet meer wat het geweest is, en dat was te verwachten natuurlijk.

Verder heeft deze compound mij nooit weten te pakken. Hij begint en hij eindigt, zonder echte opbouw of naar een finale toe te werken. Niet mijn ding.

Op basis van de filmpjes ook niet meer onder de indruk. Lijkt geen eens 30mm, of overdrijf ik nu? In ieder geval bij lange na niet meer zulke harde klappen, zoals ik bij The Break Out ook zo mooi vond. Spijt dat ik hem besteld heb. Hopelijk valt het uiteindelijk mee.

*edit
Laatste filmpje is wel wat beter.

Laatst bewerkt:
Had Magnum hier op het forum niet zelf bevestigd dat ze op de winkeliersdemo productie zonder kooi schoten? Dan zijn we met zijn allen toch wel bijzonder schaamteloos voorgelogen zeg.
Nee, dat betrof de show in Vianen. Als de firestarter dus bijvoorbeeld straks ook ingeleverd heeft en niet in de buurt komt van de Vianen-versie, dan deel ik je mening, maar op de demo werd enkel tussen de regels door gezegd dat de aankondiger had gehoord dat het productie was. Maar ja, dat kan volgens mij dus ook productie van batch '24 zijn...

120 euro niet waard zijn er betere bakken te vinden...
onder andere riakeo.
echt zonde maarja die demo van magnum vond ik hem al te mooi om waar te zijn met de burst

Nee, dat betrof de show in Vianen. Als de firestarter dus bijvoorbeeld straks ook ingeleverd heeft en niet in de buurt komt van de Vianen-versie, dan deel ik je mening, maar op de demo werd enkel tussen de regels door gezegd dat de aankondiger had gehoord dat het productie was. Maar ja, dat kan volgens mij dus ook productie van batch '24 zijn...
denk gewoon productie met een kooitje eromheen inderdaad

Back
Bovenaan