1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Even op de koffie gegaan bij Witte Vuurwerk, toch wel de kriebels als je deze dan gewoon nog in voorraad ziet staan hoor, was verrast!

PXL_20231213_212803204.jpg

@Mike: afgezien van wellicht “oude” voorraad is er al heel veel geleverd vanuit Magnum. Waarbij de Insane Crown bomber als alternatief wordt geleverd.

Ik had ‘m niet besteld. Maar na dit jaar kan ik deze (of zijn omlabeling Kingstown Hangover) ook van het lijstje afstrepen.

Krijg deze inderdaad als alternatief in plaats van de Platinum sensation. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Wel een hele andere box maar op de filmpjes ziet het er goed uit.

Vorig jaar twijfelde ik om de Kingstown Hangover aan te schaffen, niet gedaan. Dit jaar krijg ik 'm ter vervanging Platinum Sensation. Als ik het goed begrijp heeft de Insane Crown Bomber wel een kooi i.t.t. de Platinum Sensation, wat ik als positief zie en de vervanging dus ook. Wel hopen op niet teveel wind want ik denk niet dat dat 'm goed zal doen.

@Mike: afgezien van wellicht “oude” voorraad is er al heel veel geleverd vanuit Magnum. Waarbij de Insane Crown bomber als alternatief wordt geleverd.

Ik had ‘m niet besteld. Maar na dit jaar kan ik deze (of zijn omlabeling Kingstown Hangover) ook van het lijstje afstrepen.

Ah, ik dacht dat er niet geleverd zou worden, goed nieuws dus.
Machtig mooie bak, kriebelt om hem toch weer te bestellen.

Ik krijg deze nu als vervanger van mijn vervanger. Ik had de total event box besteld, die komt niet meer, daar kreeg ik als vervanger de Fire starter voor. Die is afgekeurd krijg ik net per email te horen. Ze bieden nu de insane crown bomber aan als vervanger...

Hoe is deze bevallen met wat hardere wind vorig jaar ?

Deze als nog bij een lokale dealer kunnen bemachtigen, hopelijk werkt de wind mee !!

Laatst bewerkt:
Ik krijg deze nu als vervanger van mijn vervanger. Ik had de total event box besteld, die komt niet meer, daar kreeg ik als vervanger de Fire starter voor. Die is afgekeurd krijg ik net per email te horen. Ze bieden nu de insane crown bomber aan als vervanger...

Hoe is deze bevallen met wat hardere wind vorig jaar ?

Wat mij betreft een ontzettend dikke bak, maar wel gevoelig voor wind met al dat goud. Da's wel een dingetje, maar dat is bij de meeste boxen wel.

Deze gisteren ontvangen ipv de Platinum Sensation.
Nog nooit zo'n natte doos gehad, althans als we het over vuurwerk hebben :D
Karton van omdoos laat los en roest van de kooi zichtbaar op omdoos.
Compound zelf is gelukkig wel redelijk droog en staat verder te drogen.
20231228_195850.jpg

20231228_195950.jpg

20231228_200039.jpg

Zeker een gaaf ding, flink van gewicht ook. Bij windkracht 5 gaat die waarschijnlijk wel de opslag in.

Back
Bovenaan