1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Maar dan heb je de dure glossy mooie omdoos dus niet, maar de kale naamloze bjnnendoos. Die kooi was dr zo af, blikschaar hoor je als pyro gewoon in huis te hebben

Weet ik. Het is een kleine moeite maar toch:D

We hadden 'm vorig jaar als Kingstown Hangover. Begin van de avond afgestoken met net wat minder wind (5B schat ik). Hij hield zich eigenlijk prima. Alleen kreeg deze in Huizen aangeboden als vervanger voor de Platinum Sensation. IK had 'm vorig jaar al en vind 'm echt te saai, dus bijbetaald en Beyond Redemption gekregen.

Net afgestoken tijdens een dip in de wind.. wat een ding joh! :D Goede kleuren, dikke flash burst in de boeketten en een goed tempo!

Hoop dat Broekhoff dit de komende jaren toch nog blijft aandurven, want ze leveren echt keer op keer heerlijke 30mm blokken. Hulde!

Mensen, wat een bak!!! :handsup: Dikste dreunen van de avond, stond in 't goud. Gaafste vervanger die ik me had kunnen wensen.

Pff, geniet hier nog van. Ff kijken hoe alles komend jaar gaat qua aanbod maar voor zelfde prijs met openingsactie, kan ie er zomaar weer bii zitten. Al zou ik de Firestarter toch ook toch graag alsnog willen :D gottegot, 't begint nu alweer :bonk: :D

Ja,ja, deze was voor mijn gevoel beter dan het jaar er voor. Wat een geweld en schoonheid kwam hier vanaf zeg. Als ik de kans krijg pak ik hem dit jaar weer mee.

Ja,ja, deze was voor mijn gevoel beter dan het jaar er voor. Wat een geweld en schoonheid kwam hier vanaf zeg. Als ik de kans krijg pak ik hem dit jaar weer mee.
Het kan de wind zijn geweest van vorig jaar, maar ik ben het hier wel mee eens. De achterburen staken deze bak af, wat een geweld en subliem zo mooi!

Inderdaad de hardste beuker van de avond. Bij de opening van 18:00 geschoten om rustig van te genieten.
Ook goed uitgewerkte effecten. Aanrader!

Deze als vervanger gekregen voor de platinum sensation, maar erg tevreden over deze box
Beetje gaar gefilmd maar beter iets dan niets :biertje:

Dit jaar veel gebruikt als vervanger voor de Platinum. Daarom zelf ook genomen om te kijken hoe hij dit jaar presteerde. Maar wat een pracht ding!

Wat komt ie weer dik over zeg. Vorig jaar geschoten, dit jaar helaas niet. Maar als ik de films zo zie moet ie er dit jaar gewoon weer bij komen hoor. Wat een prachtbak.

Ziet er op alle films inderdaad weer geweldig uit. Niet gehad dit jaar, vorig jaar wel en was top. Kijken of deze weer verkrijgbaar is.

Back
Bovenaan