1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Echt een klasse bak dit, volgend jaar ook maar is kijken of ik hem nog kan vinden. Al heeft magnum ook echt wel andere goeie 30mm bakken in de collectie.

Kwam deze nog tegen. Vorig jaar de Magnum omlabeling geschoten met de oude snowstorm, was echt super dikke combi met de subtiele crackling, de felle kleuren en de mega goud boeketten. . (Snowstorm was nog net iets breder en beter van kwaliteit) Super di

Wat een topper was dit, heerlijk tempotje, box liep goed door zonder veel vertragingen, klapte ook lekker, volgend jaar maar weer eens kijken of deze ergens te verkrijgen is maar dan hopelijk met minder wind

Mega dikke bak. Wat een burst, wat een tempo, prachtige kleuren, breed. Jaarlijkse must have voor in de straat.

Deze is geen uitloop of wel?

Deze gisteren ontvangen ipv de Platinum Sensation.
Nog nooit zo'n natte doos gehad, althans als we het over vuurwerk hebben :D
Karton van omdoos laat los en roest van de kooi zichtbaar op omdoos.
Compound zelf is gelukkig wel redelijk droog en staat verder te drogen.
Bekijk bijlage 78871

Bekijk bijlage 78872

Bekijk bijlage 78873

Kan slecht gelijmd zijn geweest die omdoos, vandaar dat ie losliet.

Met een box van VWT jaren geleden, had ik ook sporen van de kooi om de binnendoos; geen reden tot zorg. Is volgens mij gewoon goedkoop onbehandeld staal dat ze gebruiken. Als de binnendoos nat zou zijn geweest, had ik mij bij dat VWT ding wel zorgen gemaakt. :)

Deze is geen uitloop of wel?

Kan slecht gelijmd zijn geweest die omdoos, vandaar dat ie losliet.

Met een box van VWT jaren geleden, had ik ook sporen van de kooi om de binnendoos; geen reden tot zorg. Is volgens mij gewoon goedkoop onbehandeld staal dat ze gebruiken. Als de binnendoos nat zou zijn geweest, had ik mij bij dat VWT ding wel zorgen gemaakt. :)
Binnendoos was droog genoeg, omdoos zeiknat aan één kant. Maak me er verder geen zorgen om, ik heb 'm niet afgestoken, leuk beginnetje voor de nieuwe collectie.
Zover ik weet is die geen uitloop.

Zijn omlabeling is te zien vanaf 19:36. Voor het eerst dit jaar live mogen zien. Wat een effecten en burstknal. Hopelijk komen we deze nog ergens tegen. Echt van genoten.

Ik zie verschillende filmpjes. Een filmpje, post #102, heeft de eerste 2 cakes rode boeketten, daarna roze en blauw.
Een ander filmpje, post #94, heeft de eerste 2 cakes gele boeketten, daarna roze en blauw.

Voor mij als kleuren freak is dat wel een probleem om deze te nemen.

Laatst bewerkt:
Je weet niet welke je krijgt. Had in 2022 voor mijn gevoel een heel andere Insane dan in 2023. Vond de 2023 beduidend beter.

Hier als vervanger van de 1.2" firestarter gehad, enorm van genoten, prachtig goud met fel gekleurde sterren die zelfs met de harde wind goed uit de verf kwamen.

Had alleen een denkfout gemaakt ik dacht dat die zou eindigen met een mix van kleuren uit de voorgaande cakes maar dat was niet het geval. Het leek alsof de laatste cake niet was afgegaan en ben op een afstandje gaan kijken of die wel volledig afgegaan was. Anticlimax dus...

Hier als vervanger van de 1.2" firestarter gehad, enorm van genoten, prachtig goud met fel gekleurde sterren die zelfs met de harde wind goed uit de verf kwamen.

Had alleen een denkfout gemaakt ik dacht dat die zou eindigen met een mix van kleuren uit de voorgaande cakes maar dat was niet het geval. Het leek alsof de laatste cake niet was afgegaan en ben op een afstandje gaan kijken of die wel volledig afgegaan was. Anticlimax dus...

Goed idee.
De eerste cake een enkele kleur, 2de en 3de cake combinaties van twee kleuren, eindigen met multicolor.
Mooie opbouw van kleuren wordt het dan. Dan zou ik hem wel willen :)

Ik zou hem sws nemen als ik jou was, hoe de kleuren ook zijn. Ik ben zelf ook in theorie vaak zo'n perfectionist maar als je onder deze al blazend staat overweldigen goud, breedte en burst zo dat je vergeet goed op de kleur van die paar sterren te letten :D

Hier hoeft eigenlijk weinig over gezegd te worden, want dit is wel echt dé 'beuker' van Broekhoff. Gigantische boeketten, hele goede burst, mooie kleuren. Kijk het verschil maar met m'n andere filmpjes van vanavond, deze boeketten passen bijna niet eens op beeld en dat met die afstand. Zo vaak meegemaakt in showtjes maar nog nooit in de straat gehad, daar gaat verandering in komen!

Back
Bovenaan