1.2" Big Box

Als je bovenin de kortingsstaffel van een zekere shop in Breda zit, kom je ook wel aan de 100 euro per box bij deze.

Als je bovenin de kortingsstaffel van een zekere shop in Breda zit, kom je ook wel aan de 100 euro per box bij deze.
Juistem :wink: afhankelijk wat je nodig hebt dus. In mijn geval stafffelkorting van 21% op 129,99 (met code FREAK2023) Bestel je alleen deze zit je aan 12% korting is rond 114

Ik denk dat hij hier ook is.
Zitten meerdere nieuwe producten bij van Magnum zoals 1" Perfect Balance en de 1" Ultimate Design

Vanaf 3:00

Tijdens de show in Vianen had ik het idee dat deze schoten werd. Hij was wat minder groots uitgewerkt als het sample filmpje maar alsnog gewoon een mooie goudbox! Herkenbare aspecten met de Kingstown Hangover qua tails en stijghoogte. Ben benieuwd of het 'm dan was.

Wordt geschoten op 02:50

Tijdens de show in Vianen had ik het idee dat deze schoten werd. Hij was wat minder groots uitgewerkt als het sample filmpje maar alsnog gewoon een mooie goudbox! Herkenbare aspecten met de Kingstown Hangover qua tails en stijghoogte. Ben benieuwd of het 'm dan was.

Wordt geschoten op 02:50

Weet niet zeker of het hem is. Is het hem niet, dan ben ik zeker benieuwd welke het wel is. Dit is echt een prachtige bak!

Dikke box hoor! Wel jammer dat die niet echt meer 100% lijkt op het sample video qua effecten. Tis nu meer een variatie van willows geworden. Als dit hem is dan. Maar het kan net zo goed dus die ene variatie zijn tussen de big box en de temptation willow.

Het is gewoon een andere bak… het begin lijkt erop maar cake 2, 3 en 4 zijn anders… als dit hem is heeft magnum zitten slapen bij de productie check… maar ach ze weten zelf niet eens meer hoeveel omlabelingen ze hebben van deze bak, haha

Toevoeging van een mine zou niet gek zijn. Zoals op de China-video (zonder mine) mag die max 15 gram per schot bevatten en dan ga je die 1900 gram totaal niet halen. Door toevoeging van een mine kun je tot 25 gram gaan.

Ik was gisteren ook in Vianen, Hij wist mij niet te overtuigen. Boeketgrootte bleef wat achter doordat de burst niet geweldig was. Voor een bak van 30 mm van dit bedrag zou ik meer verwachten. Ik schrap 'm van mijn lijstje in elk geval.

Begint op 2:49

EDIT: de hierboven genoemde box blijkt de Chain Reaction te zijn, en toch niet de Big Box.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan