1.2" Big Box

Deze website lijkt mij fake. Betalen is dan wel echt :p :frusty:Dat zeg ik echter wel voorzichtig.

Wellicht is jouw account ook van die oorsprong. Lid geworden 29 november 2025, waaronder een paar keer aelleen deze site genoemd.
Oja dus een vuurwerkwinkel met bijna 1000 volgers op insta is fake?
Zoek maar op naar reviews, is niks fake aan. En ja dit is mijn lokale vuurwerkwinkel waar ik het meeste van mijn vuurwerk haal dus vandaar dat ik zulke acties deel🙃.

Oja dus een vuurwerkwinkel met bijna 1000 volgers op insta is fake?
Zoek maar op naar reviews, is niks fake aan. En ja dit is mijn lokale vuurwerkwinkel waar ik het meeste van mijn vuurwerk haal dus vandaar dat ik zulke acties deel🙃.

We hoeven hier die discussie niet aan te gaan. Volgers en reviews zeggen tegenwoordig weinig. Geen telefoonnummer of email adres zegt meer... alleen een contactformulier waarna contact met jou wordt gezocht. Wel een beetje gek, niet? Jouw account laat ik in het midden. Net lid.. al een paar keer dezelfde rare website promoten..

Voor andere forumleden: neem het zekere voor het onzekere en vermijd deze website. Ook niet wenselijk lijkt me als je ze niet kunt bellen? Voor hetzelfde geldt gaat er iets mis in de betaling of wat anders.... Daarnaast staat er ook letterlijk "Big Box 1,2" Magnum 5111 uit '23". Ik gun iedere winkelier het beste, maar dit is wel een hele gekke zet. Batch 23 betreft namelijk een kooi artikel. Dat promoot je niet zomaar op die manier dat hou je geheim voor je eigen klanten... tenzij... het misschien nep is 😮 Anders had het netjes terug gestuurd moeten worden naar de importeur.

Er gaan hier in een hele snelle blik al een paar dingen goed mis. Genoeg redenen tot bezorgdheid voor andere forumleden en voor mijn vermoedens.

Maar laten we het weer ontopic houden :-)

Absoluut geen nep site, al meerdere jaren besteld ook dit jaar. Als je contact met hun wilt, kijk je toch gewoon op hun website, staan alle gegevens bij. Ook het telefoonnummer.

Back
Bovenaan