1.2" Big Booster 100shots

Prachtige goudbak maar de weersomstandigheden waren gisteren natuurlijk ook ideaal.

Voor mijn gevoel was de Temptation Willow die wij afgelopen jaar in de straat hadden beduidend minder maar vind het lastig inschatten hoeveel de weersomstandigheden daar debet aan zijn

Deze bak (temptation willow) afgelopen jaarwisseling gehad toen helaas niet gefilmd maar presteerde ondanks de harde wind toch naar behoren, deze nu zo gezien te hebben in perfecte weersomstandigheden echt een schitterende bak must to have.

Ik heb hem ook gefilmd. Toch ook wel bijzonder hoe verschillend een camera kan zijn..

Mooi gefilmd! Jij stond ook aan de goede kant van de rook zie ik, die van Plintje wordt door de rook heen gefilmd, dat is sowieso lastig.
Wij stonden helemaal vooraan bij het lint, kregen de kruitresten op onze kop :-) Het goud dwarrelde echt heel lang en laag, tot de grond. Uitwerking was echt super!

Als de booster doet wat ie moet doen is het echt een mooie compound, afwisselend goud en blauw gekleurde tips. Erg indrukwekkend in de straat, en ook bij de demo's. Helaas was mijn tweede cake een flopper met veel pufjes i.p.v. burst. Het publiek deert het niet zo en vindt het mooi, ik vond het vooral pijnlijk om te zien voor wat eigenlijk zo'n topper had moeten zijn.

Presteerde op de Magnum demo wel echt top. Hier staan er nog 2 van afgelopen jaar. Hopelijk komende jaarwisseling niet al te veel wind, dan gaan ze mooi de fik in.

Big Booster, Temptation Willow, Big Box, het is allemaal hetzelfde artikel alleen met een ander label.

De Big Booster komt helaas maar heel beperkt binnen en daarom leveren we vooral de Temptation Willow uit. Tijdens de demo schoten we een Big Booster, tijdens de productvideo van de Temptation Willow ook, uit dezelfde badge. Grootste verschil is echter dat tijdens de demo was het windstil en tijdens de productvideo waaide het minstens kracht 4 en regende het.

Mvg, Team Magnum Vuurwerk

Zojuist gevraagd om duidelijkheid te krijgen

Back
Bovenaan