1.2" Big Booster 100shots

Straatfilmpje :D Geweldige box dit! Ongekend harde klappen, de flitsen vielen hier erg op en boeket grootte was heel goed te noemen. Ik vond de sterren alleen redelijk dun overkomen (in dikte). Hierdoor vielen de gekleurde tips niet echt op... ze waren wel aanwezig, maar had meer van de gekleurde tips verwacht. Maar ongekend grote boeketten hoor! Erg goed te noemen dit! 28 december nog maar één ophalen.

Helaas wel met redelijk wat wind afgestoken, maar dit wegens een verjaardagsfeestje.

Vragen "hoe je eraan komt?" worden genegeerd. Geniet gewoon van het beeldmateriaal als liefhebbers onder elkaar. Voor diegene die toch een antwoord willen: vervroegd cadeautje van de kerstman :wink:
Aangesloten de Zoom IQ7 Stereo Microfoon (op een Iphone). Echt een aanrader! Stand 4 op 120 graden i.c.m. de Zoom WSU-1 deadkitten.

IMG_7724.jpg

Edit: Foto toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Vrij goed vergelijkbaar met de film uit China, daar komen met name de tips wat beter over, de boeketgrootte is wel fors zo te zien.
Ik ben totaal geen fan van dat koperen gouden effect, maar het tempo, de burst en grootte komen serieus goed over op jouw film, bedankt voor het delen!

rood blinkt idd niet zo heel geweldig, kan ook met drogen te maken hebben, witte is beter. Blauwe vallen me juist mee, popping stars zijn prima.

Laatst bewerkt:
Leuke box hoor. Maar niet mijn ding, te eentonig en te gevoelig voor wind.
Iedereen die hem heeft geniet ervan :)

Mooie box. Zoals verwacht wel wat minder dan de China film, dat lijkt wel 2". Daar schiet die veel hoger en nog breder, zelfs de tails zijn daar een stuk voller. Maar denk dat we blij mogen zijn met het eindresultaat.

Krijg deze als vervanger van de 1.2" Temptation Willow is omlabeling dus geen probleem voor die € 96,75,- is die prima!! :holland:

Vind hem op meeste straatfilms goed met de productfilm overeenkomen, op de rode tips na. Die lichten op ipv dat ze flikkeren. Maar denk alsnog dat t indrukwekkend gaat zijn in de straat, mits er weinig wind staat.

Echt een prachtige box zeg, wat een nieuwkomer dit. Hier gaan we echt dik van genieten. Effecten komen echt groot over. Bedankt voor je film.

Zojuist opgehaald (als vervanger van de temptation willow)

Bijlagen

• IMG_2196.jpg
    IMG_2196.jpg
    193,2 KB · Weergaven: 5
  • IMG_2195.jpg
    IMG_2195.jpg
    201 KB · Weergaven: 5
Back
Bovenaan