1.2" Big Booster 100shots

Tot verbazing was deze kooiloos.
Terwijl bij de foto's van de 1.2 temptation willow vooraf wel degelijk een kooi te zien was.

Ondanks dat presteerde hij prima zelfs met windkracht 4.
De hoofdprijs misschien net iets te gek, maar met de magnum actie was hij zijn prijs kwaliteit zeker waard voor die €97,-

Dan heeft de winkelier de kooi voor je verwijderd. Ik heb toch echt een kooi moeten verwijderen voor dat ik deze box kon schieten

Tot verbazing was deze kooiloos.
Terwijl bij de foto's van de 1.2 temptation willow vooraf wel degelijk een kooi te zien was.

Ondanks dat presteerde hij prima zelfs met windkracht 4.
De hoofdprijs misschien net iets te gek, maar met de magnum actie was hij zijn prijs kwaliteit zeker waard voor die €97,-

Inderdaad, zoals aangegeven MagicSjefke heeft deze 100% een kooi. Ik heb m'n vingers losgehaald bij deze box namelijk :bonk:

Deze was zoals gezegd inderdaad met kooi. Ik kreeg m als vervanger van de "Big box", maar wat een tegenvaller vond ik dit....

De hoofdlont weigerde, waardoor ik hem bij de reservelont aan moest steken. De finale in het begin klapte lekker, maar door de omgekeerde versie had ik nu in de 3e cake allemaal ploffers.

Ik keek erg uit naar deze box, maar door mijn hoge verwachtingen en de 2 foutjes was de domper van de avond. Voor mij geen herhaling dit jaar.

Komt er volgend jaar voor een vergelijkbare prijs zeker weer, hoewel die ploffers me wel wat nerveus maken.

Een voordeel van de afkeur, je mag ervan uit gaan dat deze boxen schoon op uitgeleverd zijn ivm afkeurperikelen. Dus ook de boxen met ploffers. En Magnum zal dit vast meenemen naar China als ze deze opnieuw laten produceren.

Vorig jaar ivm afkeur niet uitgeleverd gekregen. Hopelijk dit jaar een nieuwe kans, staat op de lijst!

Leek me een dikke bak o.b.v. het filmpje van BurstDuo.

Omdoos en binnendoos zien er ook aantrekkelijk uit (wat eigenlijk minder toedoet). Verder vond ik (o.b.v. foto's) deze 30mm 100 schots, zeer netjes afgewerkt.

Was voor €150,- te koop hier, maar niet gedaan om verschillende redenen. Als ik nu zo lees over die plofjes in sommige blokken, ergens maar beter ook. Al kunnen plofjes ook zijn gekomen door vochtige artikelen of door "pechbatches" (kruit van mindere kwaliteit o.i.d.).

Zal aan de batch hebben gelegen, ook de 2e cake van de Big Booster die ik uitgeleverd had gekregen bleek volledig ploffers/horse tails te bevatten. Verder was deze box top.

• Like
Waarderingen: 010
Deze kwam inderdaad keurig in kooi.
Hier overigens geen 2e cake vol ploffers.

Had hem wel iets voller verwacht, maar deze effecten zijn wel aardig wind gevoelig. En wind was er.
Ook om 01:00u nog toen deze geschoten werd.
Blinkers zijn ook niet zo fel als op de China video. Toegegeven: die waren in real life beter zichtbaar dan op mijn video:

Blijft echt een prachtige bak. Gelukkig nog staan van vorig jaar. Je ziet dat die met perfecte weersomstandigheden echt op z'n best uit de verf komt.

Heb er nog 1 staan van vorig jaar, maar ik denk dat ik er nog bijhaal voor volgend jaar, wat een ding man

Deze was erg mooi! De burst was niet zo indrukwekkend als die van de Insane crown bomber, maar ook niet slecht. En erg grote boeketten inderdaad, de eindsalvo's zijn top. Hij duurt ook lekker lang voor mijn gevoel. Wel zou ik hem laten staan met wind...

Back
Bovenaan