Capital

Die van jou ziet er minder uit dan die ik van het weekend op de demo van 123vuurwerk heb gezien. Zouden ze dan alweer een sample schieten net als vorig jaar? Lijkt me sterk nu ie voor het 2e jaar verkocht wordt. Ik had niet echt een beleving dat het een sample zou zijn.

Bij 123 vuurwerk was het er zeker eentje uit productie, en ik meen dat het een nieuwe uit 2017 was.

Zou nieuwe productie kunnen wezen? Hoop althans dat ie nu in zilver komt, want ik vond het goud geen spektakel.

Snap werkelijk niet hoe deze vorig jaar verkozen is tot beste cake, zo weinig reacties ook hier. :p

Bij 123 vuurwerk was het er zeker eentje uit productie, en ik meen dat het een nieuwe uit 2017 was.

Dan is de productie van dit jaar gewoon top zoals ie hoort te zijn! Weet jij ook toevallig of de 1,2'' spinning 2 colorz bij 123vuurwerk productie was?

Zou nieuwe productie kunnen wezen? Hoop althans dat ie nu in zilver komt, want ik vond het goud geen spektakel.

Snap werkelijk niet hoe deze vorig jaar verkozen is tot beste cake, zo weinig reacties ook hier. :p

Dat had ik nu ook bij de verkiezing tot beste cake van het jaar. Weet sowieso meer dan 10 cakes die grotere en voor mij ook schonere boeketten hadden.

Dan is de productie van dit jaar gewoon top zoals ie hoort te zijn! Weet jij ook toevallig of de 1,2'' spinning 2 colorz bij 123vuurwerk productie was?

Volgensmij is alles van vuurwerktotaal productie wat ze schieten. Ligt al maanden in de bunker als ik me niet vergis.

Heb ff gecheckt. het was een 2017 versie.

Heb in het spinning 2 colors topic al vermeldt dat dat een sample betrof.

Thanks voor het nakijken! Dik spul dus die 2017 versie van de Capital. Nu kan ie tenminste wel oprecht mee doen aan de beste cake van 2017.

Deze ook weer besteld voor de komende jaarwisseling. Blijft een mooi effect om te zien. Ga je niet snel terugzien tijdens oud en nieuw. Hopelijk is hij van dezelfde kwaliteit dit jaar!

Blijft een prachtige cake. Een bijzonder effect (wat overigens wel in veel VWT-cakes te vinden is) in een rustig tempo. Een must-have voor de liefhebbers van goud.

Ben ik nou de enigste die het een flop vond, had hem zelf ook vond hem tegenvallen, snap niet hoe deze cake vorige jaar had gewonnen, want zeg eerlijk het is een redelijke cake maar nou niet de absolute topper om te winnen

Ben ik nou de enigste die het een flop vond, had hem zelf ook vond hem tegenvallen, snap niet hoe deze cake vorige jaar had gewonnen, want zeg eerlijk het is een redelijke cake maar nou niet de absolute topper om te winnen

Een flop vond ik het niet direct, maar ik snap ook niet dat deze vorig jaar heeft gewonnen. Ik heb ook betere cackes gehad. dit jaar 4 van deze (mede omdat ie gewonnen had. per 2 teglijk was het nog wel spektakel. maar dat geld voor meerdere cackes.

Had er nog eentje over van vorig jaar en weer was ik niet echt onder de indruk. De blinkeffecten vond ik nog het mooist. Hier nog een filmpje van dit jaar met versie 2016:

Ik had de 2017 op een demo gezien zonder wind en daar was het een topper. Als ik dan de filmpjes nu bekijk van oud en nieuw dan zie je dat de wind dit effect ook echt geen goed doet helaas.

3 tegelijk geschoten om een mooi goud einde te krijgen !
helaas zag het er in me hoofd anders uit helaas gooide de wind roet in eten.
te zien van af minuut 4:38

Ik had tijdens het introductie jaar van deze cake de sample gezien en die was echt ( te ) groots. Nu heb ik dan een keer de productie gezien en ik vond 'm alsnog top! Vooral het eerste effect is natuurlijk bijzonder. Het andere effect vind ik persoonlijk wat minder.

Damn! Als dit productie was..

Back
Bovenaan