Capital

Één van de toppers van de avond. Wat was deze goed. Zelfs mensen uit de straat viel het effect op. Nog niet eerder terug gevonden in Nederland. Perfect uitgewerkt! Burst was goed, effectgrootte was dik in orde!

Wow wat is deze goed zeg, geweldig. Nu een paar keer gezien dat dubbele goud, maar bij geen zo goed uitgevoerd als bij deze . Prachtige cake zeg, wat een topper.

Van mijn losse cakes vond ik dit misschien wel de topper van de avond. Prachtig uniek effect wat ik nog nooit eerder gezien heb en lekker rustig om te genieten.

Deze was inderdaad heel erg mooi. Had van tevoren m'n bedenkingen of dat dubbele goud goed uit de verf zou komen, Maar hij maakte het dubbel en dwars waar. Topper!!!

Ik vond het een prima cake, maar snap de hype niet zo. Ik vond hem wat hoog schieten waardoor de effecten soms net zo groot leken als sommige kleinere kaliber cakes die ik had.

Ik had tijdens het introductie jaar van deze cake de sample gezien en die was echt ( te ) groots. Nu heb ik dan een keer de productie gezien en ik vond 'm alsnog top! Vooral het eerste effect is natuurlijk bijzonder. Het andere effect vind ik persoonlijk wat minder.

Die van jou ziet er minder uit dan die ik van het weekend op de demo van 123vuurwerk heb gezien. Zouden ze dan alweer een sample schieten net als vorig jaar? Lijkt me sterk nu ie voor het 2e jaar verkocht wordt. Ik had niet echt een beleving dat het een sample zou zijn.

Back
Bovenaan