VWT_Winnaars
VWC lid
We posten enkel de filmpjes die hier nog niet gepost zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We posten enkel de filmpjes die hier nog niet gepost zijn.
Doordat alle inzendingen hier nu te zien zijn, besef ik mij pas hoeveel mensen er meedoen met de prijsvragen. En dan denk ik dat dit er eentje is waarbij er velen nog afhaken ook. Deze ga ik zeker niet winnen, want de meeste inzendingen zijn vele malen beter dan de mijne, maar ik hoop toch dat ik 6, 8, 9 of 10 nog wel kan pakken. Of natuurlijk de verloting van de hoofdprijs....![]()
Ik denk juist dat de winkans relatief hoog is in vergelijking met andere winacties (voornamelijk via Facebook), bij winactie 4 waren er 124 inzendingen. Stel dat er inderdaad per winactie zo'n 100-150 inzendingen zijn, met iedere keer 10 prijzen is de winkans al groot. Maar bij iedere ronde zullen er meer inzendingen zijn die al gewonnen hebben, dus stijgt jouw winkans. Als ik de facebook-acties zie waarbij er 1 prijs over duizenden volgers wordt verloot, besef ik pas hoe bijzonder het is dat Vuurwerktotaal 100 prijzen beschikbaar stelt die via het forum gewonnen kunnen worden. En dat ook nog eens voor het 3e jaar op rij
Mee doen is belangrijker dan winnen, het is leuk om op deze manier deel te nemen en ook nog eens kans maken iets te winnen.