Happy Hardcore [Ass.]

Ik heb deze ook, en het zijn mijn enige "losse" cakes, dus die gaan ook in de vooravond.
Maar het zijn er 9 voor 6 uur tijd.. dus ieder uur 1 en de rest om 12 :)

Ook het Fairytail assortiment is er bij, en die bewaar ik al voor na 12en. Deze mogen allemaal weg. Overigens stook ik meestal 3 of 4x een half uurtje, en ben ik de rest van de avond present bij de gasten binnen. En dan van 12 tot ongeveer 1/ half 2.

Ook het Fairytail assortiment is er bij, en die bewaar ik al voor na 12en. Deze mogen allemaal weg. Overigens stook ik meestal 3 of 4x een half uurtje, en ben ik de rest van de avond present bij de gasten binnen. En dan van 12 tot ongeveer 1/ half 2.

ja zo doe ik het meestal ook.
Vuurkorf aan in de voortuin of op de stoep, bbq aan.. niks zo lekker als een broodje hamburger op oudjaarsavond :)

Iemand nog een idee waar ik deze kan krijgen in zuid-holland? overal uitverkocht en ik baal er van dat ik ze niet al had besteld!

Ik baal er van dat ik maar 5 sets heb besteld voor die 6 euro per pot. Achteraf gezien veel meer moeten bestellen want vind ze nu echt net zo goed als de big 19 cakes.

Ik baal er van dat ik maar 5 sets heb besteld voor die 6 euro per pot. Achteraf gezien veel meer moeten bestellen want vind ze nu echt net zo goed als de big 19 cakes.

Heb jij deze voor 54 euro op de kop weten te tikken. man gefeliciteerd, je bent echt een mazzelaar. veel plezier er mee en ik kijk nu al uit naar een mooi project filmpje !

wel een beetje duur dit jaar.
op de freak site voor 149 euro
voor nog geen 300 gram per pot
vorig jaar was ie 100 euro
en voor die prijs is het een must have
voor deze prijs is het karton big 19
dat zijn 12 potten a 19 schots beter

of het fairytail assortiment nu voor 89,-
als je dat 1,5 x reken 9 potten voor +- 125
is dat een stuk beter qua effecten voor dat geld

wel een beetje duur dit jaar.
op de freak site voor 149 euro
voor nog geen 300 gram per pot
vorig jaar was ie 100 euro
en voor die prijs is het een must have
voor deze prijs is het karton big 19
dat zijn 12 potten a 19 schots beter

of het fairytail assortiment nu voor 89,-
als je dat 1,5 x reken 9 potten voor +- 125
is dat een stuk beter qua effecten voor dat geld

Beetje rare redenering.
Dus een product kan alleen een musthave zijn als de prijs erg laag is?
Ik snap dat men als liefhebber zoveel mogelijk vuurwerk voor een zo laag mogelijk bedrag wilt hebben.
En alle respect daarvoor.
En ik weet dat ik met sommige commentaren mogelijk freaks/liefhebbers/members zal irriteren of tegen het been schoppen maar ik vind communicatie erg belangrijk.
En dit word momenteel nog steeds erg geapprecieerd.
Echter wil ik ook een keer een andere toon kunnen geven.
En hiermee bedoel ik het geklaag over bepaalde prijzen.

Wij zijn als importeur behoorlijk actief op de fora.
Dit komt natuurlijk ook omdat ik een fervent liefhebber ben,echter ( en neem me niet kwalijk ) stoor ik me soms wel aan de kritiek over prijzen.

Het is nu al vrij laat maar zal in de wat rustiger periode er toch een keer op terug komen.

Gr
Marchel

Beetje rare redenering.
Dus een product kan alleen een musthave zijn als de prijs erg laag is?
Ik snap dat men als liefhebber zoveel mogelijk vuurwerk voor een zo laag mogelijk bedrag wilt hebben.
En alle respect daarvoor.
En ik weet dat ik met sommige commentaren mogelijk freaks/liefhebbers/members zal irriteren of tegen het been schoppen maar ik vind communicatie erg belangrijk.
En dit word momenteel nog steeds erg geapprecieerd.
Echter wil ik ook een keer een andere toon kunnen geven.
En hiermee bedoel ik het geklaag over bepaalde prijzen.

Wij zijn als importeur behoorlijk actief op de fora.
Dit komt natuurlijk ook omdat ik een fervent liefhebber ben,echter ( en neem me niet kwalijk ) stoor ik me soms wel aan de kritiek over prijzen.

Het is nu al vrij laat maar zal in de wat rustiger periode er toch een keer op terug komen.

Gr
Marchel

Gezever over prijzen kan je op een NL vuurwerkforum beter negeren. De liefhebbers zijn de laatste jaren zo verwend dat ze ver van de reguliere markt afstaan. Geen idee hebbende wat het kost om een container vuurwerk hierheen te halen en wat het de winkelier kost om het uberhaubt te kunnen verkopen in die 3 dagen. Vind je een ander product beter in deze prijsklasse dan haal je die maar. Die 100 euro vorig jaar was een introductie prijs. Water bij de wijn voor importeur en winkelier maar wel mogelijk gemaakt..

Ik denk dat simed37 gewoon een beetje te laat is. De prijzen waren in het begin van het jaar stukken lager. En Marchel je hebt helemaa gelijk wat dat klagen betreft. Ik zeg altijd als de prijs je niet aanstaat koop je het niet of je koopt het elders. En zoals jij actief bent op het forum mag menig 1 importeur een voorbeeld aannemen.

Ik betaal liever wat meer en weten dat je goede kwaliteit hebt, en daar betaal je dus ook voor. De freaksactie zijn een verwennerij voor ons en dan moet je er wel op tijd bij zijn, de meeste prijzen gaan weer om hoog aan het einde van het jaar. En inderdaad wij weten niet wat het allemaal kost voor de importeurs en winkels, maar ben tevreden met de acties die ze willen doen voor ons. Top product dit van Evo trouwens ;)

Allemaal waar jongens, en Ik denk er ook zo over: te duur = laten staan. Zeiken op de prijs is natuurlijk niet de bedoeling, maar je mag uiteraard wel een verhouding schetsen op een forum. Vuurwerk kost veel geld, en de keuzes maken doe je mede op basis van de recensies en de prijs. Daar mag je best iets van vinden toch?

Ontopic; Dit is een mooie set met 9 cakes, die in mijn ogen zijn prijs 'verdiend' heeft.

Laatst bewerkt:
En zoals jij actief bent op het forum mag menig 1 importeur een voorbeeld aannemen.

Dit is een feit, en ook ik moet jou daar voor mijn complimenten geven beste Marchell. Eigenlijk durf ik zelfs te beweren dat jij de meest actieve importeur bent die hier op het forum actief is en bijna op elke vraag of opmerking reageert.

Als een ader assortiment beter geprijst is bij een bepaalde winkel dan neem je die toch? En anders kijk je verder of je hem nog kan aanschaffen bij een andere winkel voor een leuke prijs, zo niet dan pech gehad.

En dat 1 winkel een bepaalde prijs hanteert wil niet zeggen, dat dat ook het te betalen bedrag bij alle winkels is..

Overigens lopen alle freak acties wel een beetje op het eind, dus iets aanschaffen voor een ultieme prijs zal toch moeilijker worden, dan had je echt eerder moeten toeslaan. Je komt nu in de periode van de normale verkoopprijs.

Back
Bovenaan