[Winactie 7] Win een VOLT! Capital (+ een VOLT! Chemical box) [WINNAARS BEKEND]

Winnaars gefeliciteerd!

Ik heb erg genoten van alle inzendingen, er zaten echt hele leuke en vooral creatieve bij. Respect ook voor degenen die het voor de eerste keer deden, ook als je tegenwoordig je beeldmateriaal wilt delen dan is het altijd handig als je de basis onder de knie hebt :wink:

Zelf heb ik lekker lopen klooien met een voor mij nieuw progamma, dus heb ook weer geleerd dankzij deze prijsvraag :D

Helaas weer buiten de prijzen gevallen. Goede nieuws voor mij is dan wel dat ik nu wat ervaring heb met videobewerking en niet voor niets een shitload aan tegels heb bedacht voor actie 8...

Winnaars gefeliciteerd!

Winnaars gefeliciteerd, ik heb een paar keer goed moeten lachen om mooie inzendingen en terecht dat de extra prijs naar Koala gaat, erg goed gedaan.

Yess eindelijk een keer gewonnen na toch al een paar jaar mee te doen aan deze prijsvragen van de 100 dagen :)
Bedankt!!

Gefeliciteerd winnaars! Erg leuke filmpjes met een terechte hoofdprijs voor de inzending van Koala, daar zal vast en zeker flink wat werk in hebben gezeten. :)

Van harte gefeliciteerd allemaal! En met het oog op het werk dat erin zit is de hoofdprijs ook op de juiste plek terecht gekomen!

YES!! Supergaaf dat ik ook tot de winnaars behoor :handsup:
Vuurwerkcrew en vuurwerktotaal bedankt!!!

Altijd leuk om met de prijsvragen van VWT mee te doen om zo mee af te tellen naar de dag der dagen. En dan ook nog iets winnen is helemaal geweldig. Super! :D

gefeliciteerd allen, ik was vergeten om mijn film in te sturen, ik had hem meteen hier geplaatst... niet handy van mij.

Gefeliciteerd heren, dat wordt genieten.
En iedereen bedankt voor alle inzendingen, zaten geweldige filmpjes tussen.

Supervet!!! Gewoon gewonnen :D:D:D
Dankjulliewel!!! En de extra prijs heeft een terechte winnaar hoor, heel leuk!

Back
Bovenaan