Zena Color Palm Box [Box] [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 01563
Artikelnaam: Zena color palm box
Bruto Gewicht: 7200 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 75 schoten - compound
Effectomschrijving: Zena compound vuurwerk van 75 schoten. Dikke gekleurde palmeffecten, slechts 1x aansteken.
Afmeting: 450 x 150 x 155
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 48 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: €89,95
Voorverkoop: €69,95

O.a. te koop bij: www.zenavuurwerk.nl

zena-color-palm-box.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeleken met het oude vertrouwde palm assortiment (16shot cakes dacht ik) is deze best prijzig, maar wel nette strakke palms!

Hopelijk wordt hij geschoten op een winkeliersdemo binnenkort. Goede, heldere palms als single effect zijn zeldzaam.

Ik zag vandaag de dummy hiervan. Toch wel een aardige doos in vergelijking met de andere 100sh boxen

Ik ben normaal allergisch voor palms, vraag me niet waarom, maar als het goed uitgevoerd wordt in zo'n single effect box, vind ik het opeens helemaal prima. Burst lijkt nét niet té hard, want de palms zijn niet megadik (werden anders weer coco natuurlijk) en met die color tip zet je de straat wel even in lichterlaaie. Goede opbouw ook, mooie dingetje.

Deze gisteravond live gezien bij de demo van Onrust. Echt een dikke box met grote boeketten en dikke burst. Naast de Brutal en Finest vond ik dit de beste box van de avond.

Vanavond gezien bij de Demo van Veneboer, Drachten. Voor mij de cakebox van de avond. Afschuwelijke burst en enorm grote boeketten. Knalde ook best wel laag. Ik heb 'm ter plekke besteld voor 69,95.

Back
Bovenaan