[Demo] Rijswijkse Vuurwerkhal Zoetemeer 9 of 10 december 2017

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Zoetemeer
Datum: 9 of 10 december (afhankelijk van het weer)
Tijdstip: 19:00
Collecties: van China Red, Evo, Vulcan, Wolff, Pangu, Lesli, Rubro, Katan, Broekhoff en Orange Label
Bijzonderheden: Finale op muziek met consumentenvuurwerk

Even ter verduidelijking, deze demo is voor zowel de Rijswijkse Vuurwerkal als de Zoetermeerse Vuurwerkhal.

De exacte locatie:
2ir6qsz.jpg

Sinds wanneer heb jij een achtertuin? :wink:

Eens kijken of ik hier bij kan zijn :) Lekker in de buurt en een rijke collectie. Vorig jaar een prima demo gezien van de Rijswijkse VW-hal, ondanks de regen.

Sinds wanneer heb jij een achtertuin? :wink:

Eens kijken of ik hier bij kan zijn :) Lekker in de buurt en een rijke collectie. Vorig jaar een prima demo gezien van de Rijswijkse VW-hal, ondanks de regen.

Je hebt hier twee maal oud en nieuw gevierd toch, en onze gezamenlijke achtertuin is hier ongeveer 150 x 150 m2 :P

kijk is aan bekend terrein, op dat veld speel ik altijd discgolf. Voor de mensen die een basket zien staan daar op het veld het is de bedoeing om daar een frisbee in te gooien.

Maar lekker dichtbij en prima locatie met genoeg parkeerplekken ben er dus uiteraard bij:D

Pff hopelijk 10 december, 9 December is die van hol vuurwerk in nieuwerkerk aan den ijssel.
Ook beter voor hun, Meer bekijks, Veel nieuwerkerkers reizen af naar zoetermeer, maja niet als hol ook al 1 heeft haha

Mooie locatie! Lekker aan te rijden en met een beetje mazzel is de bar van de Silverdome ook open :biertje:

Wanneer wordt het bekend of dit 10 of 9 december wordt? Liever 10 want dan ga ik de 9e naar Vuurwerkhol :)!

Back
Bovenaan