Aldi Nederland

leip zeg een beetje voor 162,. cat 1 te halen :bonk:terwijl het eigenlijk voor de kids voor 12 jaar is ,maar goed ik heb ook zoon ouwe kerel bij ons gezien die dat deed en die kerel schat ik rond de 60jaar ik zei alleen gelukkig nieuwjaar en toen werd ie rood:D:D

Moet zeggen dat ik dat cat 1 leuker vind dan de rotjes.
Zeker als je het verboden doorlont doet.
Vraagje hoe zeker is het dat alle fililalen bijgevult liggen met kerst?.
Cracklingballs doen vb et toch echt fantastish

Nu er geen babypijlen en romeinse kaarsen meer verkrijgbaar zijn ga ik ook meer cat 1 kopen, want dat kleine spul beslaat toch het grootste deel van mijn 31 december. Lekker goedkoop en je kan urenlang blijven stoken.
Ook vind ik het assortiment van de kleine (grond)artikelen van de vuurwerkwinkels sinds een jaar of vijf zeer afgenomen in variatie. Mijn broekhoff dealer verkoopt een groot deel van de Pyro Power collectie niet meer, zoals de grondbloemen met knal, pili crackers, vulcaniX en allerlei klein spul. Tegenwoordig hebben ze alleen nog die waardeloze tanks, screaming eagle en grote bijtjes (die overigens net zo weinig doen als de kleine maar een stuk duurder zijn).
Als ik dan een assortimentspakket bij de aldi zie liggen met al dat (beetje vergeten) vuurwerk neem ik dat zeker mee.

Euh, tja, 1020 lintjes, 1020 balletjes, 500 wondertollen, je moet er maar zin in hebben.

nou ik denk dat je daar wel een leuk project mee zou kunnen bouwen .
en dan denk ik wel aan die ratellinten en crackling balls .
met die fonteintjes had ik eigenlijk ook wel raad mee geweten .
sorteren op kleur, aan een plank lijmen , even vlechten en gaan met die banaan

Volgens mij gaan die linten ong net zo hard als eén atoombom, p, ik bedoel een nl matje.

Buurman had ook een pakketje géhaald, we stoken elke avond wel wat. Hij had van de action, is toch ook maar even naär de Aldi gereden. :D

Het stapelt zich op :p

1078539_1532125153768078_3725876984610211875_o.jpg

Lijkt me wel, volgens mij gaan ze er gewoon een project van maken wat magnolia ook al zei :p
En zulke hoeveelheden kopen trekt veel kijkers op Youtube.

Ja, 'Zie het probleem ook niet. Koopt iemand 's geen illegaal spul... :wink:
Zie het probleem verder ook niet maar ik vind het best een aardig bedrag. Al kopen ze voor het dubbele of nog meer. Zal me mijn reet roesten. Als men er plezier aan beleefd is het toch goed? Niet gelijk gaan ratelen dat ik het dan niet goed vind of zo. Ik zou er alleen zelf niet zo veel aan uitgeven.

Back
Bovenaan