Aldi Nederland

Bij de Aldi aan de mgr Nolenstraat in Apeldoorn hebben ze net 40 stuks wondertollen en 10 stuks fonteinenmix en 10 stuks Vuurwerkpakket geleverd gekregen!

De visco lontjes aan de knetterballen zijn van enorm slechte kwaliteit. De lonten gingen bij mij niet aan bij het testen van mijn schietsysteem. Heb er 6 geprobeerd, geen enkele functioneerde. De lontjes waren zwartgeblakerd. Bij het aansteken met een normale aansteker werd wel duidelijk waarom het niet werkte, er zit een minimale hoeveelheid buskruit verwerkt in de lonten. Waar normaal een lont duidelijk ontbrand, gaan deze lonten vrij flauwtjes.

Even later het schietsysteem met fonteinen getest, en deze deden het wel allemaal gewoon goed.

Blijft wel jammer dat Aldi/Lesli vooral bezig zijn met het besparen ipv de kwaliteit te handhaven.

Vanavond heb ik het fonteinen pakket (30 stuks voor 8,99 euro) getest. Ik ben er uitermate tevreden over! De 'knetter fontein' is bijna net zo goed als de klassieke Lesli Knetter Kegel. Ook de twee andere fonteinen doen het uitstekend en zijn wezenlijk anders in effecten :) Voor het luttele bedrag van 30 cent per fontein echt dikke prima!

Ook de ratellinten doen het uitstekend. Die dingen kosten helemaal geen drol.

Je moet het niet kopen, als je er niet tevreden mee bent laat je het liggen voor anderen die er wel plezier aan beleven

Sjonge dat zal een hoop geknetter geven. Nou ja als je er je plezier mee beleeft toe maar... Niet aan mij besteed!

Niet van mij hoor ik heb maar 30 euro voor bv eknetter uitgegeven.
Ik volg hem maar op youtube in de hoop dat tie een film post wat hij ermee gedaan hebt.
Ik koop voor die andere 130 wel lekker sier haha

misschien wel door verkopen zulke lui hou je altijd. Ken het maar al te goed in de game wereld jammer genoeg. Kom op 160 euro aan dat. Heb zelf ook vorig jaar 2 paken fontijnen gehaald en 4x knetterlint en 4 keer die ballen. En daar kom je heel ver mee. Op de linten na die zijn leuk per groot aantal.

Back
Bovenaan