Aldi Nederland

Ik was hier vandaag voor wat boodschappen en dacht voor de grap ik vraag even hoe het zit met vuurwerk en gek genoeg zij een (denk ik) teamleider of filiaal manager dat hij het aankomend weekend verwacht om te kunnen concurreren mer andere winkels die het al verkopen , ik geloof er niet veel van maar zou wel leuk zijn

Ik was hier vandaag voor wat boodschappen en dacht voor de grap ik vraag even hoe het zit met vuurwerk en gek genoeg zij een (denk ik) teamleider of filiaal manager dat hij het aankomend weekend verwacht om te kunnen concurreren mer andere winkels die het al verkopen , ik geloof er niet veel van maar zou wel leuk zijn

Ik weet zeker dat hij het verkeerd heeft.

Als ze het gaan verkopen is het meestal het weekend voor de kerst zo rond de 17e december denk ik. Tenminste zo was het de laatste twee jaar hier in Zeist.

Aldi is altijd heel laat met vuurwerk verkopen, rond 20 december ligt er pas cat. 1 in de winkels, bij de Big bazar en action bijvoorbeeld nu al (eind november)

Vanaf 14 december al! Dat wordt hamsteren!

Nieuw in het assortiment zijn 25 XXL knetterballen €4, en 16 XXL voetzoekers, ook €4.
10 ct prijsverhoging op 60 knetterballen, 60 knetterlinten of 80 grondbloemen.

Ik vind aan de hand van het filmpje de voetzoekers tegenvallen, maar de XXL knetterballen ga ik zeker weten halen!

Laatst bewerkt:
op zich wel jammer van de datum.. hoop dat ze de 13e savonds laat al hebben want ik kan echt pas savonds de 14e .. geheid dat dan net als vorig jaar alles op was toen ik in de middag ging door alle kinderen

Vanaf 14 december al! Dat wordt hamsteren!

Nieuw in het assortiment zijn 25 XXL knetterballen €4, en 16 XXL voetzoekers, ook €4.
10 ct prijsverhoging op 60 knetterballen, 60 knetterlinten of 80 grondbloemen.

Ik vind aan de hand van het filmpje de voetzoekers tegenvallen, maar de XXL knetterballen ga ik zeker weten halen!

Die XXL Voetzoekers vind ik tof! Nog nooit zoiets gezien met een ronddraaiend fonteintje erboven op.
Dat veiligheidspakket lijkt mij ook zeer handig! 2,50 euro voor een veiligheidsbril, 2 aansteeklonten, oordopjes en een vuilniszak. Daar krijg je bij de meeste dealers slechts een veiligheidsbril voor.

Mooi spul weer veel voor weinig.
Xxl voetzoekers crackling balls knetterlint en de fontijnen mix komen er weer bij dit jaar.

Bij voetzoekers xxl had ik een fluit verwacht maar dit vind ik ookcwel erg vet

Toch zou ik niet gelijk massaal knetterballen XXL inslaan, die van vorig jaar (Rambo's) waren erg goed, maar dat geintje van Aldi/Lesli met de knetterlinten moeten we ook niet vergeten. Super product in 2014, maar vorig jaar zat er niet eens de helft van die balletjes aan vastgeplakt (terwijl de prijs zelfs omhoog ging). Dat zie ik ze ook wel doen met die Knetterballen XXL.

Back
Bovenaan