Mavcovic
VWC lid
Filmpje van vanavond,
Uhh . .. verkeerde cake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje van vanavond,
Komen niet goed tot hun recht door de wind, maar dit blok is standalone niet echt wat vind ik persoonlijk, duurt mij te lang voor er weer een nieuwe shot komt.
Inderdaad ongelooflijk dat ze zo'n mooi product waar alleen maar lof over is zo gaan veranderen. Ik ga m cancellen.
Ik hoop niet deze prut te krigen...
Vind hem lang niet zo mooi als de 2013 productie. Wat zonde dat ze zo'n topcake veranderen! Hopelijk ligt het aan de camera![]()
Prut gaat mij inderdaad ook wat te ver, maar waar ik echt een hekel aan heb is dat je een product koopt voor veel geld (zo'n ding kost toch meer dan 40 euro per stuk) en dan blijkt het een hele andere uitwerking te hebben dan waarvoor je m hebt gekocht. Dit was vorig jaar ook zo met de Golden Power (cake 3) en met de Billion Dollar Secret van Lesli. Daar bestel je dan twee van voor dat pixiedust effect en vervolgens blijkt het bij het afsteken een totaal ander effect te hebben plus het feit dat de hoofdlont en de reserve lont verkeerd zijn aangegeven. Ik zie dat als een minachting richting je klanten en uiteindelijk moet je het toch van je klanten hebben.
Klopt dat is dus het risico kan altijd anders uitpakken elk jaar weer.
Dat snap ik en daar heeft elke importeur het recht ook toe, maar geef dat dan wel duidelijk aan richting je afnemers.