2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Wat waren dit een mooie cakes zeg, zeer grote boeketten en mooie burstknal, tempo ook perfect.
En bovendien, aan diversiteit geen gebrek, en hier hou ik van!:)

Kan ook bevestigen dat de lont ondanks dat deze roze was gewoon normaal visco is.

Deze waren echt GENIAAL!
Super uitwerking, diverse luxe effecten, grote boeketten, prima tijdsduur en mooie prijs.
De 85 euro die ik er niet voor betaald heb, zou ik sowieso doen, wat een pakket is dit!
Prima spulleke!

Vergeten te vermelden dat het pakket zoals Denjo aangeeft het geld zeker waard is! Hoop dat ik er volgend jaar weer kan van gaan genieten:).

ik had hiernaast ook een china red six pakket, maar in vergelijking daarmee vond ik het niet beter,
gelukkig was voor mij de prijs wel gunstig. maar ik weet niet of ik dit volgend jaar weer zou kopen.
had er op basis van de filmpjes meer van verwacht denk ik.

ik had hiernaast ook een china red six pakket, maar in vergelijking daarmee vond ik het niet beter,
gelukkig was voor mij de prijs wel gunstig. maar ik weet niet of ik dit volgend jaar weer zou kopen.
had er op basis van de filmpjes meer van verwacht denk ik.

ik heb net de eerste filmpjes gezien van Rubro immortal, maar dan is dit echt een topper...
wat een verschil zeg.

Dit waren echt 2 prachtige bakken! Goede burst, mooi uitgewerkte effecten en veel variatie per cake. Bovendien bleven de effecten lang hangen, regelrechte toppers dit!

Monsterlijk grote en nettw uitwerkingen!
Maar wel aan de trage kant!
Maar voor 85e was het een absolute toppertje!!

Goeie cakes. Wel wat xh3 zegt, beetje traag, volgend jaar 2 setjes halen en dan per 2 schieten denk ik. Kwaliteitsvuurwerk!

Heb deze 2x (karton) mogen meenemen na het werken in de vuurwerkwinkel.
Jongen jongen. Wat een burst, diversiteit kwa effect.
Toppertjes voor ook de verkoopprijs 85 euro per set.

Deze gingen erg lekker, spinners hadden wel last van de wind helaas. En bij cake b hadden ze volgens mij de stickers van de lonten verwisseld, want hij begon gewoon met de finale :D

Zeer mooi vuurwerk. Beide potten voor welke prijs ik heb betaald echt masterlijk goed! Blij dat ik deze heb gehaald dit jaar! Zou hem zeker aanraden aan andere voor volgend jaar!

okee de lont was dus niet zo als die hoorde te zijn te kort

de effecten waren mooi

maar ik heb hem liever dit jaar niet ik had deze namelijk in plaats van 2x panter wolff

sorry!

Niemand die een straatfilmpje heeft?

Jawel, zijn alleen niet van de beste kwaliteit (telefoon) en de regen helpt ook niet mee (zie filmpje 2). Maar goed, geeft wel een indruk van deze geweldige cakes!

Cake A
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Cake B
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

extremeyf.jpg

Laatst bewerkt:
okee de lont was dus niet zo als die hoorde te zijn te kort

de effecten waren mooi

maar ik heb hem liever dit jaar niet ik had deze namelijk in plaats van 2x panter wolff

sorry!

het lont kon je helemaal na beneden trekken van bijde cakes.. dan kon je ze knopen...
en ik had net 1 seconde vertraging tussen de 2 cake's dus..
Perfect overna gedacht bij Broekhoff!

Zien er goed uit, met name cake B spreekt me erg aan. Hopelijk kan ik deze dit jaar ergens met een leuke korting scoren, want zonder vind ik ze toch net wat te duur.

Zien er goed uit, met name cake B spreekt me erg aan. Hopelijk kan ik deze dit jaar ergens met een leuke korting scoren, want zonder vind ik ze toch net wat te duur.

nou ik vond zelf meer de a cake me aanspreken okee ieder zn cake maar de b mocht er van mij ook wel zijn
enige wat van mij wel meer mag bij cake b is toch meer blinkers erbij!!

Ik heb deze combo x2 geschoten.

Heerlijke cake's waren het.
Denk dat deze er zeker weer gaan komen, mits beschikbaar.

Had deze aan me vader aangesmeerd, die was er wel over te spreken! Ik begreep alleen het door lont systeem niet helemaal? Lontjes raakten elkaar niet eens...

Back
Bovenaan