2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Bij mij ook roze lont, denk bij iedereen, inderdaad een stomme fout, gelukkig herkennen wij dat.

Heb ze zojuist doorverbonden, toch wel handig die reserve lonten.

Bij mij ook roze lont, denk bij iedereen, inderdaad een stomme fout, gelukkig herkennen wij dat.

Heb ze zojuist doorverbonden, toch wel handig die reserve lonten.

Die fout wordt kennelijk wel vaker gemaakt want ik herinner mij nog dat de pijlen uit het Mercurius Vuurwerk "Smiling Face" pakket (aka Beko Rocket Boom) ook voorzien waren van roze lont.

Ik heb net gecheckt en ik heb ook roze lont ipv normaal visco. Is dit eigenlijk niet iets wat winkeliers op zouden moeten pakken?? Lijkt mij dat de consumenten die deze cake vanaf nu kopen wel even ingelicht moeten worden, en wellicht (hoewel ik weet dat dat zo goed als onmogelijk is) mensen die deze hebben besteld en al binnen hebben inlichten? Al zou het maar 1 ongeluk schelen....

Ik dacht, laat ik even een lokale nieuwsomroep erbij betrekken. Moet hier nog wat aangevuld worden?

[knip, ik wacht het even af.]

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je dit serieus meent, maar zou je niet eerst Broekhoff zelf vragen hoe dit zit. Of beter, trek het reservelont eraf en kijk eerst of het echt sneller brand. Voordat je de interessante meneer uit gaat hangen.

Heb t zelf maar ff geprobeerd en het is inderdaad redelijk snellopend lont. Op de Palm King van Broekhoff zit bij mij ook dit roze lont.

Neuh, tis geen schietlont. Er is best wel genoeg tijd om weg te lopen, maar kwalijk vind ik het wel

Ah, dan laat ik het sturen van een bericht naar omroep west maar zitten. Zou gevaarlijk zijn als dit ding af ging terwijl je er met je hoofd nog boven hangt, bedankt voor het testen :).

Ik heb dit even na gevraagd bij dealer melis landgraaf, zei hadden deze melding al meer gehad van kopers,
Ze hebben broekhoff gebeld en deze zijn er ene gaan testen het blijkt gewoon visco te zijn ik ben benieuwd haha

Opzich wel humor, eerst de fake-belgische knallers en nu ook al fake-roze lont :p Maar ook ik schrok even, en heb t toch maar ff verlengd met een stukje visco. Better Safe than Sorry....

Back
Bovenaan