Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem nog niet getest..Heb je hem al getest? Zo ja, was de kwalitiet even goed en de knallen even hard?![]()
![]()
![]()
Schijnbaar een kopietje van die van Bonbridge. Prijs is wel een stuk gunstiger, namelijk 15 Euro. Verkrijgbaar bij Wimmers.![]()
ding is echt SUPER gaar, lijkt meer op een hindoe. tempo is er niet, knal niet
heb er dacht 5 e voor betaald. is ook niet meer waard.
Heb hem zojuist maar afgestoken, wou toch met m'n eigen ogen wel eens zien of dit echt zo'n brakke mat is. En dat is die dus.. Ik hoop ook dat Alpeco hier wat aan gaat doen want ik heb medelijden met iedereen die vol verwachting deze mat koopt om er op 31 december de blits mee te gaan maken. Zeker omdat er al winkels zijn die voorheen nog de Bonbridge mat verkochten maar nu zijn overgestapt op de Thunderstorm ( inkoop goedkoper ). Je zou er als niet-freak die het verschil niet zo 1..2..3 zien maar weer een hoop meenemen omdat die ene van vorig jaar zo goed beviel.Dit is werkelijk waar schandalig en Alpeco zal hier zeker wat aan gaan doen zeker als je ziet dat de kwaliteit werkelijk verschrikkelijk slecht is!
Puur op de reputatie meeliften van dit product want het is een op zichzelf staand *****product blijkbaar....
Jammer erg jammer