Hoogmoed

Voor 5 euro per stuk wordt het wel heel erg interesant om daar langs te rijden.
Wat een geweldige prijs.
Volgens mij was het eerst 24 per karton en nu inderdaad 12 stuks.

Niet alleen de kartoninhoud is anders, ook het effect. Deze heeft nu soort palm effect ipv alleen flash salutes (gezien bij demo in Lopik). De (nieuwe?) dummy had iig rood papier bovenop ipv zwart.
Knalt nog wel aardig, maar vind het jammer dat ook deze topper is veranderd.

hebben ze wel nog de dikke silver tail?

Ik vond zelf dat de tail zelfs beter was dan de vorige versie. Hij is wel heel anders, inderdaad palm-achtig effect en (nog) iets langzamer. Maar hij knalde lekker! In de finale werd er een karton van 12 geschoten en dat is gewoon al een gigantische witte muur. Lekker bakje hoor...

Filmpje van Hutter!

Daar zie je rond 7:15 een heel karton de lucht in gaan, kun je ook de tails goed zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend even wat Hoogmoedjes opgehaald. Ze hadden er nog aardig wat op voorraad dus sla je slag, 5 euro is geen geld voor deze dingen!

Inderdaad in Eemnes. Ik schrok behoorlijk, was er 0720, vroeg de ene aan de ander: zijn de Hoogmoeds niet op! Speciaal daarvoor hierheen gegaan maar ze hadden er nog genoeg gelukkig.

@Maiko: ook de 2013 versie was 5 euro hoor. Ze hadden van allebei de jaren wel voorraad.
EDIT: Maiko, de 2012 variant bestaat niet. De enige oude variant komt uit 2010. In 2011 en 2012 is dit product nooit geimporteerd.

Ik ben er behoorlijk zeker van dat deze inmiddels wel uitverkocht zal zijn bij Witte Tenten in Eemnes. De voorraad was niet klein, maar ging er als een trein doorheen. Begin van de middag werd me verteld dat er nog maar drie kartons waren.
Ik raad mensen af om speciaal voor de Hoogmoed naar Witte Tenten te gaan. Wil je tóch gaan, pleeg dan even een belletje om te voorkomen dat je voor niks gaat! Nou ja, 'voor niks'...er zijn genoeg andere leuke aanbiedingen hoor.

Back
Bovenaan